eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2018-06-25 22:57:20
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:
    > Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
    > przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze dawcy.
    > Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
    > dopuszczonej przez producenta.

    Daj spokój :)

    Tutaj akurat maja rację.

    Alternator działa tak, że im bardziej go obciążysz, tym masz mniejszy
    prąd wzbudzenia. Czyli najogólniej mówiąc sam się zabezpiecza przed
    uszkodzeniem :)

    Oczywiście można uszkodzić alternator "dawcy", kiedy akumulator jest w
    bardzo złej kondycji i odpala się inne auto z padniętym czy rozładowanym
    akumulatorem. Problem natomiast jest gdzieś indziej. Nie chce mi się
    powtarzać, dlatego poczytaj co napisałem już w tym wątku. Nie chodzi o
    przeciążenie prądowe, ale o problem z pozbyciem się ciepła z
    alternatora, które może "ubić" diody i uzwojenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: