-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin-spool!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Mon, 25 Jun 2018 22:57:20 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 21
Message-ID: <5b315730$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
X-Trace: 1529960240 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 605 31.42.14.107:58707
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634682
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:
> Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
> przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze dawcy.
> Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
> dopuszczonej przez producenta.
Daj spokój :)
Tutaj akurat maja rację.
Alternator działa tak, że im bardziej go obciążysz, tym masz mniejszy
prąd wzbudzenia. Czyli najogólniej mówiąc sam się zabezpiecza przed
uszkodzeniem :)
Oczywiście można uszkodzić alternator "dawcy", kiedy akumulator jest w
bardzo złej kondycji i odpala się inne auto z padniętym czy rozładowanym
akumulatorem. Problem natomiast jest gdzieś indziej. Nie chce mi się
powtarzać, dlatego poczytaj co napisałem już w tym wątku. Nie chodzi o
przeciążenie prądowe, ale o problem z pozbyciem się ciepła z
alternatora, które może "ubić" diody i uzwojenia.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.18 23:01 LordBluzg(R)
- 26.06.18 00:09 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 00:25 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 07:03 Uzytkownik
- 26.06.18 07:16 Uzytkownik
- 26.06.18 07:49 P.B.
- 26.06.18 10:24 LordBluzg(R)
- 26.06.18 11:12 J.F.
- 26.06.18 12:06 J.F.
- 26.06.18 14:38 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 16:24 P.B.
- 26.06.18 17:05 Uzytkownik
- 26.06.18 18:10 Uzytkownik
- 26.06.18 19:19 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 19:25 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=