eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin-spool!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 25 Jun 2018 22:57:20 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 21
    Message-ID: <5b315730$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
    X-Trace: 1529960240 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 605 31.42.14.107:58707
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634682
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:
    > Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
    > przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze dawcy.
    > Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
    > dopuszczonej przez producenta.

    Daj spokój :)

    Tutaj akurat maja rację.

    Alternator działa tak, że im bardziej go obciążysz, tym masz mniejszy
    prąd wzbudzenia. Czyli najogólniej mówiąc sam się zabezpiecza przed
    uszkodzeniem :)

    Oczywiście można uszkodzić alternator "dawcy", kiedy akumulator jest w
    bardzo złej kondycji i odpala się inne auto z padniętym czy rozładowanym
    akumulatorem. Problem natomiast jest gdzieś indziej. Nie chce mi się
    powtarzać, dlatego poczytaj co napisałem już w tym wątku. Nie chodzi o
    przeciążenie prądowe, ale o problem z pozbyciem się ciepła z
    alternatora, które może "ubić" diody i uzwojenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: