-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "P.B." <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kable. Regulator.
Date: Mon, 25 Jun 2018 22:26:13 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Archive: no
Message-ID: <7...@4...net>
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
<5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: p...@w...pl
NNTP-Posting-Host: 79.163.228.219.ipv4.supernova.orange.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1529958667 1718 79.163.228.219 (25 Jun 2018 20:31:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jun 2018 20:31:07 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634673
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 25 Jun 2018 20:31:24 +0200, LordBluzg? napisał(a):
> Debilu, prąd wzbudzenia nie może przekroczyć wartosci dopuszczalnej bo
> jest kurwa ograniczony "diodą Zenera"/układem ograniczania, która
> własnie doprowadza do tego, że napięcie i prąd NIE może wzrosnąc powyżej
> 14,5V dla obwodu ładowania.
W FSO 1500 czyli fiacie 125p wyprodukowanym jakoś w początkach lat 80-tych
XX wieku, padł mi regulator napięcia. W tym zabytku była to
elektromechaniczna puszka zamontowana w komorze silnika, gdzieś na prawym
nadkolu. Połączyłem na krótko wejście z wyjściem, woltomierz w kabinie,
odpaliłem na pych i w trasę. Jak napięcie podchodziło pod 15V,
zatrzymywałem się i rozłączałem przewody. Jak spadło poniżej 12V, to znów
je łączyłem. Z Warszawy do Grójca musiałem zatrzymać się dwa, albo trzy
razy. akumulator nie wybuchł, obwód wzbudzenia zniósł to dzielnie. Po
założeniu jakiegoś starego regulatora znalezionego w gratach w piwnicy,
auto jeszcze parę lat jeździło.
--
Pozdrawiam,
Przemek
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.18 22:42 Uzytkownik
- 25.06.18 22:57 Uzytkownik
- 25.06.18 23:01 LordBluzg(R)
- 26.06.18 00:09 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 00:25 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 07:03 Uzytkownik
- 26.06.18 07:16 Uzytkownik
- 26.06.18 07:49 P.B.
- 26.06.18 10:24 LordBluzg(R)
- 26.06.18 11:12 J.F.
- 26.06.18 12:06 J.F.
- 26.06.18 14:38 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 16:24 P.B.
- 26.06.18 17:05 Uzytkownik
- 26.06.18 18:10 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=