eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Date: Mon, 25 Jun 2018 22:26:13 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Archive: no
    Message-ID: <7...@4...net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    <5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: p...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: 79.163.228.219.ipv4.supernova.orange.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1529958667 1718 79.163.228.219 (25 Jun 2018 20:31:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jun 2018 20:31:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634673
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 25 Jun 2018 20:31:24 +0200, LordBluzg? napisał(a):

    > Debilu, prąd wzbudzenia nie może przekroczyć wartosci dopuszczalnej bo
    > jest kurwa ograniczony "diodą Zenera"/układem ograniczania, która
    > własnie doprowadza do tego, że napięcie i prąd NIE może wzrosnąc powyżej
    > 14,5V dla obwodu ładowania.

    W FSO 1500 czyli fiacie 125p wyprodukowanym jakoś w początkach lat 80-tych
    XX wieku, padł mi regulator napięcia. W tym zabytku była to
    elektromechaniczna puszka zamontowana w komorze silnika, gdzieś na prawym
    nadkolu. Połączyłem na krótko wejście z wyjściem, woltomierz w kabinie,
    odpaliłem na pych i w trasę. Jak napięcie podchodziło pod 15V,
    zatrzymywałem się i rozłączałem przewody. Jak spadło poniżej 12V, to znów
    je łączyłem. Z Warszawy do Grójca musiałem zatrzymać się dwa, albo trzy
    razy. akumulator nie wybuchł, obwód wzbudzenia zniósł to dzielnie. Po
    założeniu jakiegoś starego regulatora znalezionego w gratach w piwnicy,
    auto jeszcze parę lat jeździło.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: