-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Mon, 25 Jun 2018 20:31:24 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 49
Message-ID: <5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
X-Trace: 1529951494 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 601 37.128.4.7:1718
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634661
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-25 o 11:08, Malkoit pisze:
> Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2018-06-23 o 22:19, Uzytkownik pisze:
>>>
>>> Uszkodzenie regulatora napięcia
>>>
>>> jego uszkodzenie może być skutkiem uszkodzenia diód przy
>>> alternatorze, które zostaną przeciążone prądowo.
>>
>> Jak diody z ZUPEŁNIE osobnego obwodu, jakim jest obwód wzbudzenia, mogą
>> zostać przeciążone prądowo, skoro maksymalny prąd jaki tam płynie wynosi
>> MAX 2A i WIĘKSZY NIE BĘDZIE,
> Udowodnij, że tak jest z uwzglednieniem rozruchu obcego samochodu
> przy pracującym silniku na wyższych obrotach i słabym akumulatorze dawcy.
> Udowodnij, że wtedy prąd wzbudzenia nie przekroczy wartości
> dopuszczonej przez producenta.
>
Co mam Tobie udowadniać? Chyba twoją głupotę :D
Już Ci pisałem że na panią od fizyki rzucałeś kamieniami :)
Proszsz.
>
Debilu, prąd wzbudzenia nie może przekroczyć wartosci dopuszczalnej bo
jest kurwa ograniczony "diodą Zenera"/układem ograniczania, która
własnie doprowadza do tego, że napięcie i prąd NIE może wzrosnąc powyżej
14,5V dla obwodu ładowania. Jest to megaścisły związek z obwodem
wzbudzenia gdzie SEM jest ograniczana. Gdyby prąd wzbudzenia był
większy, to debilu, napięcie alternatora poleciałoby w kosmos, spaliło
akumulator, instalację samochodu, komputer, żarówki chuwiecojeszcze i
kurwa twój głupi łeb :)
Właśnie ograniczenie ścisłe, które NIGDY nie może być inne daje nam
maksymalny prąd wzbudzenia, NIGDY WIĘKSZY, który powoduje że SEM jest
ograniczona.
Przykład. Wyjeb wchuj regulator i jebnij tam tyle napięcia i prądu, że
ledwie cewka wzbudzenia to wytrzyma. Alternator ukręć do 5k obrotów i
przyłóż końcówkę z + do łba a ręką chwyć masę (-). 14V nic ci nie
zrobi...ale wyjebanie regulatora spowoduje że przy tych obrotach pojawi
się napięcie 200V i Cie jebnie dokładnie. Wtedy może zrozumiesz że od
początku napierdalasz megabzdury na temat regulatora :)
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.18 20:47 RoMan Mandziejewicz
- 25.06.18 20:47 RoMan Mandziejewicz
- 25.06.18 20:50 RoMan Mandziejewicz
- 25.06.18 20:51 RoMan Mandziejewicz
- 25.06.18 21:19 LordBluzg(R)
- 25.06.18 22:26 P.B.
- 25.06.18 22:42 Uzytkownik
- 25.06.18 22:57 Uzytkownik
- 25.06.18 23:01 LordBluzg(R)
- 26.06.18 00:09 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 00:25 Zenek Kapelinder
- 26.06.18 07:03 Uzytkownik
- 26.06.18 07:16 Uzytkownik
- 26.06.18 07:49 P.B.
- 26.06.18 10:24 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=