  • Data: 2010-07-06 17:24:12
    Temat: Re: KM D%D- co w zamian
    Od: Łukasz Goran <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie zachęcam do naprawy tej stabilizacji - to był dość częsty
    > temat i w swoim czasie byli ludzie, którzy to robili

    700zl (może i więcej) + koszty wysyłki w dwie strony to już mam połowe A450.
    I to właśnie budzi moje wątpliwości. Jednak wspomniane przeze mnie
    konstrukcje chyba jednak będą lepsze od tego co miałem do tej pory Czy inne
    niż autoryzowany serwis robią takie naprawy. Czy w Krakowie miałbym to gdzie
    zostawić do naprawy? Jeśli tak to bym może i się zdecydował. Jak pomyślę że
    miałbym to wysyłac dostać coś co by mi jeszcze nie pasowało odsyłac... i tak
    końca nie widać tym bardziej że opinie o autoryzowanym serwisie sony w PL są
    co najmniej kiepskie
    Łukasz Goran Gądzik
    151731