  • Data: 2010-09-15 01:55:59
    Temat: Re: K800i
    Od: Alan <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Wrz, 18:34, "Merynos" <z...@p...onet.pl> wrote:
    > SE K800i
    > Wiem, ze ten post moze nie calkiem na czasie, bo chyba od kilku lat ich nie
    > produkuja, ale jest ich wciaz duzo w uzyciu i na rynku wtornym, wiec chcialbym
    > sie podzielic uwagami z ponad rocznej eksploatacji. Uwagi wylacznie negatywne
    > (pozytywy niech opisuja inni), w formie pytan, ktore najchetniej zadalbym
    > tworcom tego knota.

    http://k800i.pl/index.php - tu znajdziesz masę poradników, dodatków,
    patchy które pozwolą ci komfortowo korzystać z tego tel. jeśli jesteś
    maniakiem lub pedantem. Musisz oczywiście poświecić troszkę czasu i
    ogarniać podstawy. Ja wrzuciłem sobie parę patchy na odtwarzasz muzyki
    i listę utworów, datę i zaktualizowałem oprogramowanie z tego co
    pamiętam.

    Ten telefon wielu osobą wystarcza. K800i to sympatyczny telefon o
    zgrabnej budowie, przyzwoitym wyświetlaczu, ze znakomitym jak na
    komórkę aparatem fotograficznym z lampą i odtwarzaczem muzyki oraz
    dość wydajnej baterii. . Miałem go i ogólnie daje mu mocną 4 i
    zaznaczę że jeszcze telefonu na mocną 5 nie widziałem :)

    Ostatnio o tym pisałem więc powtórzę. Niestety nie ma róży bez kolców.
    Po zakupie jako nowy w punkcie GSM już po 2 tygodniach padł po
    podłączeniu do telewizora przez USB. Siadła płyta główna. Jakieś 2
    miesiące temu zmuszony byłem wymienić płytkę klawiatury bo przestał
    działać jeden z klawiszy funkcyjnych. Oczywiście płytka już OEMowska i
    różnica była odczuwalna przy montażu i użytkowaniu. Do tego telefon
    okazał się niezbyt szczelny na kurz i pyłki. Trzymany w kieszeni
    spodni wymagał co jakiś czas rozbierania i przeczyszczenia panelu od
    środka. Wkurzała też czasem zasłonka od aparatu przy noszeniu telefonu
    w spodniach oraz gniazdo ładowania (słuchawkowe) które czasem nie
    łączyło jak należy. W telefonie brakowało mi w zasadzie wsparcia
    jedynie pełnego odczytywania PDFow bo aplikacja w javie to nie pełne
    rozwiązanie (nie radziła sobie z bardziej skomplikowanymi plikami z
    tabelkami jak np. rozkład jazdy)