  • Data: 2022-01-27 09:22:40
    Temat: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2022 o 23:36, nadir pisze:

    > A jakiż to niewymagany osprzęt w samochodzie sprawdza diagnosta?

    Ciekawe pytanie, na które odpowiedź jest niżej :D

    Ale do listy dodam jeszcze przeciwmgielne z tyłu czy dodatkowe cofania.

    > No chyba tak nie bardzo. Mam w swoim samochodzie dodatkowo zamontowany
    > halogen/szperacz, który raz działa, a raz nie, i żaden diagnosta się
    > nawet na niego nie spojrzał.

    Bo to zły diagnosta był :]

    "Oświetlenie samochodu - badania techniczne
    Czasem zdarzyć się może tak, że z powodu nieprawidłowości w układzie
    oświetlenia nasz samochód nie przejdzie podstawowych badań technicznych.
    By uniknąć tego typu nieprzyjemnej niespodzianki, zawczasu powinniśmy
    zadbać o kilka elementów. Co oczywiste, każde zamontowane w aucie
    światło - w tym wszystkie, dwa lub trzy STOP czy jedno lub dwa cofania -
    powinny być w pełni sprawne."
    https://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/uk
    lad-elektryczny/324640,Swiatla-samochodowe-a-badanie
    -techniczne-wymogi-prawne.html

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>