  • Data: 2022-01-27 20:18:48
    Temat: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pete w
    <news:61f2edda$0$561$65785112@news.neostrada.pl>:

    > A merytorycznie coś potrafisz napisać

    Było, ale wyciąłeś, zarówno mój komentarz jak i link do rozporządzenia, ale
    widać nie pasował do z góry ustalonej linii dyskusji...

    Tak gamoniu, np badanie na trzepaku amortyzatorów, nie występuje w tym
    dokumencie, a robią namiętnie, bo ktoś kazał trzepaki kupić...

    > zanim cię spłuczę do kibla?

    PMS staje się powoli piaskownicą dla dzieciaków, którzy, gdy im coś nie
    spasuje, to zamiast zabrać zabawki i sobie pójść, to straszą kiblem i się
    tym rajcują.

    --
    'Tom N'