  • Data: 2022-01-27 19:46:26
    Temat: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pete w
    <news:61f2db30$0$535$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Tuż przecież pisałem. Jak z tym guzikiem w windzie. Jest, to ma działać.
    > Zepsute - jeśli nie obowiązkowe, to naprawić albo zdemontować.

    Pierdu, pierdu...

    http://eurodiagnosta.pl/diagnostyk/filesarea/akty_ob
    ow_0321/library/15_776_uj.pdf

    > No patrz. A mój diagnosta przepaloną żarówkę w przeciwmgielnym kazał mi
    > wymienić na miejscu albo wrócić z działającymi.

    Nie ma takowych, są przeciwmgłowe

    > To już tylko twoja interpretacja. Przepisy mówią jasno. Ma działać.

    Przepisy mówią, że albo usterka drobna albo istotna albo stwarzająca
    zagrożenie.

    > Teraz czy diagnosta dopuści takie auto do ruchu to jego sprawa.

    Pojazd został dopuszczony do ruchu po wydaniu DR, badania okresowe nie
    wpływają w żaden sposób na ten fakt!

    > Na stacji gdzie ja jeżdżę, diagnosta sprawdza również ciśnienie w
    > oponach i uzupełnia jeśli trzeba.

    No patrz, a mógł dać pompkę..

    > Większość usterek mniej poważnych jest uznaniowa. Diagnosta może puścić
    > auto albo kazać wrócić po jej usunięciu

    Nie ma takowych "mnie poważnych"...

    --
    'Tom N'