  • Data: 2022-01-27 10:57:36
    Temat: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2022 o 10:43, RadoslawF pisze:
    [...]
> [...]
    lad-elektryczny/324640,Swiatla-samochodowe-a-badanie
    -techniczne-wymogi-prawne.html

    > Przedmówca pisał o halogenie/szperaczu a nie o stopu czy cofania.
    > I co ciekawsze o ile światła stop podlegają kontroli to ze sprawdzaniem
    > świateł cofania się nie spotkałem.

    A ja piszę cały czas o światłach, które nie są wymagane a służą jako
    dodatkowe. Trzecie światło STOP nie jest wymagane przepisami ale jeśli
    jest zamontowane to musi być sprawne, podobnie jak dodatkowe światło
    cofania, które też montują sobie ludziki.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>