  • Data: 2022-01-27 19:12:31
    Temat: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2022 o 17:19, nadir pisze:

    > Gdyby diagnosta miał sprawdzić każdy samochód literalnie w/g tego
    > rozporządzenia, to raz, że badanie trwałoby ze 2-3 godziny. Dwa, wiele
    > samochodów z powodu nieistotnych pierdół nie przeszłoby przeglądu.
    > Teraz możemy podyskutować, czy to wina urzędników, że tworzą takie luźne
    > prawo, czy diagnostów, że tak luźno je stosują?

    Mam inne podejście, skoro płacę to wymagam. Wręcz nakazuję diagnoście
    dokładnie sprawdzić auto i już mnie znają na stacji diagnostycznej, że
    wymagam a nie mam jednego samochodu. Mechanikowi za taki sprawdzian,
    musiałbym też zapłacić a wielu mechaników nie ma takich przyrządów jakie
    są na stacji. Co prawda, jeśli wyjdzie jakiś pierdoł to i tak mnie
    dopuści ale przynajmniej wiem co muszę naprawić/poprawić.

    Sam diagnosta mnie lubi, bo wie przynajmniej, że nie przyjadę złomem i
    będę próbował zaliczyć.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>