  • 61. Data: 2010-09-23 12:16:59
    Temat: Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 14:07:53 +0200, Łatwa Jolka napisał(a):

    > A co mówią lekarze?

    Lekarze zalecają ostrożność i radzą, aby po połknięciu obficie popijać ;)

    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."
    Thus the Padishah Emperor advises you. And he tells you; "If you want
    profits, you must rule." There is truth in these words, but I ask
    myself; "Who are the rabble and who are the ruled?"

  • 62. Data: 2010-09-23 15:05:59
    Od: Les <s...@p...fm>

    >http://picasaweb.google.com/pekozary/20100918ZaryJa
    rmarkMioduIWina#
    aZarskimRatuszu#

    Witam,
    kiedyś miałem "to szczęście" zrobić taki reportaż z podobnego
    jarmarku. Fotek zrobiłem chyba jeszcze więcej.
    Nie przyszło mi do głowy pokazać w redakcji wszystkich fotek, a tylko
    30.

    Obejrzałem Twoje 3 - pozostałe pewnie nie różną się za bardzo - a mi
    szkoda na to czasu. Nic ciekawego.

    Dlaczego jest tak mało krytykujących? A kto by to wszystko obejrzał,
    jak temat tak strasznie nieciekawy!!!!

    Podsumowując: jak bym miał 50D, to szkoda by mi było przycisku do
    wyzwalania migawki na takie "profesjonalne fotografie"!

    Pozdrawiam
    Les

    PS.
    A swój reportaż robiłem kompaktem - kolorki były fajniejsze :-)

  • 63. Data: 2010-09-23 15:56:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > prawdziwy fotograf ma co najmniej D3x lub 1D

    Albo Leicę, tego nowego Fuja, ewentualnie Pena (ale nie w wersji L).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 64. Data: 2010-09-23 19:07:02
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-09-22 11:59, Andrzej B. pisze:
> [...]
    > jak ja. Patrzcie na moje dzieła. Na pewno nie znajdzie się nikt, kto je skrytykuje:

    Gratuluję! Świetne zdjęcia! Wrzuć coś jeszcze!

    Do reszty: jak dzieci...

    W.

  • 65. Data: 2010-09-24 08:29:43
    Od: Lysy <l...@9...com>

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    stoję przy mikrofonie, niech mnie który przegoni...

  • 66. Data: 2010-09-24 14:46:31
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    __________
    > stoję przy mikrofonie, niech mnie który przegoni...
    __________
    ...JA sie tutaj nie chwale
    JA po prostu mam talent.

  • 67. Data: 2010-09-24 14:48:21
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    > poprawka____________________________________________
    __________________
    ...JA sie tutaj nie chwale
    JA NIESTETY mam talent.

  • 68. Data: 2010-09-24 18:08:39
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-22 11:59, Andrzej B. wrote:
> [...]
    ZarskimRatuszu#

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    Pomijając badziew tych zdjęć i totalną amatorszczyznę i nudę w
    kadrowaniu, naświetlaniu i ujęciu co jest tematem zdjęcia, nasuwa mi się
    jedno pytanie - jaki PROFESJONALNYM szkłem robisz te wspaniałe foty? Nie
    dość, że większość jest poruszona, to praktycznie każde jest nieostre i
    wyostrzane w jakimś sofcie. Masz 50D i nieumiesz skalibrować sobie AF do
    konkretnego szkła czy po prostu to kolejny powód, który ma świadczyć
    jakim profesjonalistą jesteś?

  • 69. Data: 2010-09-24 18:40:39
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-22 19:51, Yogi(n) wrote:
    > Bo ja wiem? Żonę mam ładniejszą i z porównywalną figurą, a pieniędzy
    > tyle, że w zupełności mi wystarcza, choć pewnie potrafiłbym wykorzystac
    > ich wiekszą ilość;-)

    no to tylko pozazdrościć :P

  • 70. Data: 2010-09-24 19:02:37
    Od: Jester <j...@t...net.pl>