  • 1. Data: 2010-09-22 18:11:16
    Temat: Olympus nie pozamiatał
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Sampelek z "profesjonalnej", "topowej" lustrzanki w E-systemie:

    http://dpreview.com/galleries/3202320681/download/55
    6962

    To jest ISO200.

  • 2. Data: 2010-09-22 18:55:32
    Temat: Re: Olympus nie pozamiatał
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 20:11:16 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Sampelek z "profesjonalnej", "topowej" lustrzanki w E-systemie:
    >
    > http://dpreview.com/galleries/3202320681/download/55
    6962

    > To jest ISO200.

    z tą fotą coś nie teges jest raczej - coś takiego oznaczało by znaczny
    regres a to chyba niemożliwe.
    No chyba ze to celowa strategia by nikt nie miał i za złe ze ubiją 4/3 :)

  • 3. Data: 2010-09-22 19:07:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Sampelek z "profesjonalnej", "topowej" lustrzanki w E-systemie:
    > http://dpreview.com/galleries/3202320681/download/55
    6962
    > To jest ISO200.

    E tam, wielka żałoba po olku, a to tylko aparacik. Zresztą peny idą w
    dobrą stronę, a jedenastokrotnym zumem jestem wprost zachwycony. Z
    dzisiejszego łażenia po górach jedenaście tapetek:
    http://tapety.grejt.pl/
    Wrzuciłem też kilka znad morza, ale z sp350 to hd raczej już piszczy.

    Dla ciekawych - prawie wszystkie zdjęcia na wymienionej stronie do
    takiej dziury czarnej (która będzie uzupełniona jak znajdę czas) są
    właśnie z pena, często z 800iso.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2010-09-22 19:11:26
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze ...::QRT::...:

    > z tą fotą coś nie teges jest raczej - coś takiego oznaczało by znaczny
    > regres a to chyba niemożliwe.

    Przez chwilę myślałem, że to jakieś wbudowane podciąganie cieni, ale
    przecież wtedy nie byłoby takich przepałów. Wygląda to jak ISO800 z mojej
    starej matrycy CCD w S5.