  • 51. Data: 2010-09-22 19:53:01
    Temat: Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 12:09:10 +0200, a.buczynski72 napisał(a):

    > Tak? A jakieś konkrety? Moim zdjęciom nie można nic zarzucić :-)

    tak - choćby to, że są krzywo kadrowane, przepalone i nieciekawe. Ale
    spoko - trochę lepsze od tych, które moi 5-cio letni synowie robią
    średnio zaawansowanym kompaktem w trybie auto... ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 52. Data: 2010-09-22 20:24:08
    Temat: Re: [OT] Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Anonim" <a...@a...net> napisał w wiadomości
    > Mhm. Więc diagnoza wydaje się być trafiona. Syndrom ostatniego
    > zdania niezależnie od braku logicznego ciągu rozmowy.

    Dokładnie. Tak zresztą było już w Twoim pierwszym poście.

    > Pozdrawiam serdecznie.
    >
    > EOT
    Wzajemnie i miejmy nadzieję.

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 53. Data: 2010-09-22 20:25:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-22 21:53:01 +0200, Krzysztof Chajęcki
    <k...@g...com> said:

    > tak - choćby to, że są krzywo kadrowane, przepalone i nieciekawe.
    Krzykliwe, chaotyczne i tak na prawdę nie wiadomo o co w tych knotach chodzi.
    :)
    > Ale
    > spoko - trochę lepsze od tych, które moi 5-cio letni synowie robią
    > średnio zaawansowanym kompaktem w trybie auto... ;-)
    :-D

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2010-09-22 21:28:56
    Temat: Re: Jestem prawdziwym fotografem... Trolluse'm Internauticus'em
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej B. napisał(a):
    > Śmieszą mnie ludzie, którzy ...]
    Nic po za Trollus Internauticus
    --
    Krzysiek

  • 55. Data: 2010-09-23 06:26:23
    Od: mbut <m...@w...pl>

    W dniu 10-09-22 20:13, mbut pisze:
> [...]
    markMioduIWina#
    ZarskimRatuszu#

    > Chyba jednak nie jesteś prawdziwym fotografem. Popełniasz wiele błędów
    > chwalipięto. Nie potrafisz nawet wyprostować zdjęć a już nie mówię o
    > złym kadrowaniu. Ucięte nogi albo pół ciała człowieka. Niektóre fotki są
    > trochę nie ostre.
    > Popracuj jeszcze trochę a później bedziesz mógł się pochwalić, bo na
    > razie to nie ma za co Cię chwalić

    Jeszcze dodam, że autor tych zdjęć nie ma pojęcia o robieniu
    profesjonalnych zdjęciach, szkoda czasu na nie, aby je ogladać. Jeden
    wielki bałagan. Człowieku poczytaj trochę na temat kadrowania i
    poziomowania.

  • 56. Data: 2010-09-23 06:32:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ~BitPump wrote:
    markMioduIWina#
    ZarskimRatuszu#

    > No i pozamiatane.

    znaczy pozamiata została karta z aparatu, tylko czemu jako kosz posłużyła
    picasa? :)

  • 57. Data: 2010-09-23 06:33:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej B. wrote:
    > Śmieszą mnie ludzie, którzy fotografują kompaktami. Żal bierze, jakie
    > foty
    > ludzie robią lustrzankami. Trzeba mieć co najmniej 50D, żeby robić

    osoby majace 50D nie sa fotografami

    prawdziwy fotograf ma co najmniej D3x lub 1D

  • 58. Data: 2010-09-23 07:06:15
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 23 Wrz, 08:33, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > osoby majace 50D nie sa fotografami
    >
    > prawdziwy fotograf ma co najmniej D3x lub 1D

    Prawdziwy fotograf do robienia zdjec, i noszenia sprzetu ma
    pomocnika;
    StaM

  • 59. Data: 2010-09-23 10:37:20
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej B." <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:7d75.00000523.4c99d367@newsgate.onet.pl...
> [...]
    ZarskimRatuszu#

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    aaa... tak ogladam, podziwiam i z zachwytu wyjsc nie moge, nad licznymi
    przepaleniami, nudnymi kadrami, krzywiznami w miejscu gdzie powinien byc
    poziom, a szeroki kat to chyba dla ciebie jakas nowosc, bo moj syn lepiej
    potrafi fish-eye wykorzystac. Ogolnie poziom nastolatka po 1 roku
    doswiadczenia z kompaktem i przeczytaniu "Podstawy fotografii". Na twoim
    miejscu wywalilbym cala galerie i wybral z tego 1/4 zdjec po przekadrowaniu,
    prostowaniu, korekcji oswietlenia itd. Jesli juz doczytales w instrukcji co
    to jest RAW to na przyszlosc radzilbym zaczac uzywac.

    To chyba jednak kryzys wieku sredniego i potrzeba dowartosciowania
    niedocenianego "talentu"

    --
    kucik

  • 60. Data: 2010-09-23 12:07:53
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2010-09-22 11:59, Andrzej B. pisze:
> [...]
    ZarskimRatuszu#

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    A co mówią lekarze?
    pozdr.J