  • 31. Data: 2009-05-19 01:30:46
    Temat: Re: Jestem czlonkiem ormo, moge w czyms pomoc?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jarek P. pisze:

    > J. (co fotografował był parę razy w parku _własne_ dziecko)

    I co się działo? ;)

  • 32. Data: 2009-05-27 21:49:24
    Od: "janek" <n...@a...pl>

> [...]
    > powstania, wojny komunę itd. Oczywiście są i potomkowie tych, którzy nie
    > przetrwali, ale jako że żyli krócej to i tych potomków mniej. A od
    > dwudziestu lat tewubolki wmawiają nam, że tak trzeba, to historyczna
    > racja, że do PZPR należeli tylko ci, co chcieli "coś zrobić" itd. - to i
    > delatorstwo zaczeło w małych móżdżkach uchodzić za cnotę. Plankton
    > intelektualny skupiony wokół Kosher Zeitung nie dostrzega niczego poza
    > tym, co na szpaltach wyczyta, a tam bohaterowie walki z totalitaryzmem w
    > rodzaju Maleszki, Szczypiorskiego czy Biedronia - to i donosicielstwo

    qrwa, wszedzie pis
    "nie lubie sld,po,psl,lpr,pis, z tym ze pisu nie lubie najbardziej"
    cyt. A. Mleczko

  • 33. Data: 2009-05-28 07:10:06
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    --
    MW

  • 34. Data: 2009-05-28 08:44:28
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    MW napisal:
> [...]
    > bohaterowie walki z totalitaryzmem w rodzaju Maleszki, Szczypiorskiego czy
    > Biedronia - to i donosicielstwo cnotą się stało...

    Nie wylewaj tu szamba z p.s.p.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 35. Data: 2009-05-28 10:27:01
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    Użytkownik "janek" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > qrwa, wszedzie pis
    > "nie lubie sld,po,psl,lpr,pis, z tym ze pisu nie lubie najbardziej"
    > cyt. A. Mleczko

    To fakt, strach lodówkę otworzyć. A najbardziej boją się otworzyć
    "planktonowcy :-)

    --
    MW

  • 36. Data: 2009-05-28 10:28:16
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    > Nie wylewaj tu szamba z p.s.p.

    To nie ja, tylko Janko zaczął temat. I to nie szambo, tylko prawda.
    Prawda boli.

    --
    MW

  • 37. Data: 2009-05-29 18:45:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    MW wrote:

    > To nie ja, tylko Janko zaczął temat. I to nie szambo, tylko prawda.
    > Prawda boli.

    Idz leczyć kompleksy na inna grupę, cwaniaku z miodem w uszach.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj