  • 1. Data: 2009-05-15 21:51:37
    Temat: Jestem czlonkiem ormo, moge w czyms pomoc?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    O ochroniarzach w marketach już pisano wiele i w sumie nic nowego. Ale
    dziś miałem, zaiste, oryginalny przypadek. W pewnym markecie
    (''galerii'') pstrykałem oficjalnie z pozwoleniami itp. I co? Trzy różne
    kobiety w ciągu jednej godziny zapytały mnie, czy mam pozwolenie. Nie
    jakieś tam ochronki sekjuryty, zwykłe baby z siatami...

    Pamiętam pod koniec jednej części Kapitana Żbika *) ów bohater łapie
    bandytę w pociągu i w tym momencie z przedziału wychodzi jakiś facet i
    mówi: ''Jestem członkiem ORMO, mogę w czymś pomóc?''

    *) Pokemony - wpiszcie sobie Kapitan Żbik w google ;)

    PS. Odpowiedziałem oczywiście ''mam'' i musiały się zadowolić moim
    słowem. Ale założę się o wstrętną kremówkę z tamtej galerii, że
    poleciały z donosem :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-05-15 22:07:54
    Temat: Re: Jestem czlonkiem ormo, moge w czyms pomoc?
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Bo to złe kobiety były
    Pewnie niemieckiego pochodzenia,
    bo tam zwyczajowo wszyscy donoszą.
    Ciekawe czy dlatego same kobiety, że jest ich w galeriach
    3 razy więcej niż facetów?
    Może po prostu nie chciały się znaleźć przypadkowo na zdjęciu.
    W każdym razie musiały mieć coś na sumieniu, że im się
    to twoje robienie zdjęć nie podobało.

  • 3. Data: 2009-05-15 22:11:57
    Od: "Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > PS. Odpowiedziałem oczywiście ''mam'' i musiały się zadowolić moim
    > słowem. Ale założę się o wstrętną kremówkę z tamtej galerii, że
    > poleciały z donosem :)

    Trochę dziwne. Ja zauważyłem, że jak ludzie widzą, że kręcą tam reklamówkę
    albo prof. fotograf robi to sie specjalnie pchaja w kadry, żeby być w lokalnej
    gazecie. Może byłeś jakoś dziwnie ubrany, robiłeś kompaktem albo się nie ogoliłeś?

  • 4. Data: 2009-05-15 22:13:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gil pisze:
> [...]
    > gazecie. Może byłeś jakoś dziwnie ubrany, robiłeś kompaktem albo się nie ogoliłeś?

    No w sumie może - korzystałem z usług PKP przez 10 godzin, a po czymś
    takim każdy wygląda jakby wrócił z carskiej zsyłki...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /porażka na maxa, żenua, polewka, a ja jestem kul-gostek, spox no i szacun!/

  • 5. Data: 2009-05-15 22:14:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m0w pisze:
    > Bo to złe kobiety były
    > Pewnie niemieckiego pochodzenia,
    > bo tam zwyczajowo wszyscy donoszą.
    > Ciekawe czy dlatego same kobiety, że jest ich w galeriach
    > 3 razy więcej niż facetów?

    Ano, to by się zgadzało :)

    > Może po prostu nie chciały się znaleźć przypadkowo na zdjęciu.
    > W każdym razie musiały mieć coś na sumieniu, że im się
    > to twoje robienie zdjęć nie podobało.

    Pewnie im się makijaż rozmazał albo oczko puściło...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/

  • 6. Data: 2009-05-15 22:17:05
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > albo prof. fotograf robi to sie specjalnie pchaja w kadry, żeby być w lokalnej
    > gazecie.

    A ja ciagle slysze: "ooo... bedziemy w telewizji..."

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 7. Data: 2009-05-16 02:43:55
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 15 of May 2009 23:51, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > różne kobiety w ciągu jednej godziny zapytały mnie, czy mam
    > pozwolenie. Nie jakieś tam ochronki sekjuryty, zwykłe baby z

    Brytyjczycy już paręnaście lat temu zauważyli, że kobiety
    około czterdziestki najlepiej wyłapują podejrzanych typów :-)
    I właśnie one są chętnie zatrudniane po drugiej stronie
    kamer systemu monitorującego sklepy/dworce itp.

    Widocznie masz w sobie coś niepokojącego, że te kobiety
    (siaty mają pewnie dla niepoznaki) wprowadzasz w stan
    podwyższonej czujności.

> [...]
    > mówi: ''Jestem członkiem ORMO, mogę w czymś pomóc?''
    >
    > *) Pokemony - wpiszcie sobie Kapitan Żbik w google ;)

    Ja musiałem googlać, co to Pokemony.

    --
    nb

  • 8. Data: 2009-05-16 08:48:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    nb pisze:
> [...]
    >
    > Widocznie masz w sobie coś niepokojącego, że te kobiety
    > (siaty mają pewnie dla niepoznaki) wprowadzasz w stan

    Znaczy lecą na mój urok osobisty :)

    > Ja musiałem googlać, co to Pokemony.

    Bo to jest rozłączne :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś napisać coś takiego, co z miejsca rozśmieszyłoby mnie/

  • 9. Data: 2009-05-16 09:19:41
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Znaczy lecą na mój urok osobisty :)

    > Bo to jest rozłączne :)

    Boje sie czego innego. A co, jesli ktos nie musial guglac za Kapitenem
    Żbikiem, ani za Pokemonami?? :)

    Thomas

  • 10. Data: 2009-05-16 10:39:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Thomas pisze:
    > Boje sie czego innego. A co, jesli ktos nie musial guglac za Kapitenem
    > Żbikiem, ani za Pokemonami?? :)

    Musiałby być człowiekiem renesansu :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /mam mniejszy brzuch niż Britney, widziałem na pudelku/