    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Date: Mon, 11 Jul 2011 18:49:47 +0200

    W dniu 2011-07-11 14:52, J.F pisze:

    > Ale i tak:
    > 14:04 - mijasz Korone,
    > 14:29 - zjazd z obwodnicy olesnicy

    Tu jeśli mnie pamięć nie myli stawałem na BP za fajkami.

    > 16:45 - leczyca czyli powiedzmy tak "na wysokosci lodzi" - 2h15
    > od olesnicy
    > 17:15 - wjazd do Lowicza,
    > 17:40 - wjazd do Sochaczewa - 26km w 24 minuty,

    to mimo wszystko cały czas prawie średnia 60 km/h. A gierkówa
    momentami stooooooiiiiiii i ani w te ani we fte uciec.

    > 17:49 - wyjazd z Sochaczewa,
    > 18:11 - jestes gdzies na wysokosci Blonia, tylko z boku. 1h27 od
    > Leczycy

    Jeszcze raz zaznaczę - nie spieszyłem się zupełnie, i
    zasadniczo odpuściłem realnie 70 % okazji do wyprzedzania, które
    normalnie bym wykorzystywał ... ale a to ładne dupcie na
    rowerkach posuwały ... a to piękne czerwone maki przy drodze
    (fotkie trza trzasnąć ;) w locie) i takie tam.

    > od Lodzi do Blonia - prawie 1h53, 93km ze srednia 50 :-(
    > Urwales pol godziny od Leczycy i omijajac korek w Bloniu.

    Wyjaśnię - to urwanie czasu oparte jest akurat na tym, że
    zawieszenie sport... tfu ! służbowe. Choć znam w tamtym miejscu
    jeszcze bardziej ekstremalne przejazdy. Cały czas mnie korci
    ostatnio by w AM wyłączyć w ustawieniach trasy "omijaj drogi
    gorsze niż" , i co by nie omijał niczego. Ciekawym co z tego by
    wyszło w połączeniu z livetraffickiem. Ale jakoś nie mam na tyle
    jaj co by sprawdzać, czy holownik trafi gdzieś do centrum lasu.

    > Niestety - trzeba znac wszystkie lokalne myki, albo sie zdac na
    > jakas nawigacje z korkami online. Nawigacja, przynajmniej
    > mapamap - kompletnie zawodzi w tamtych okolicach - za maly ekran.

    Traffic w takich zadupiach w AM się nie sprawdza. Tak samo jak
    się nie sprawdza totalnie w Przemyślu. Ale jednak powiem wprost:
    nie trzeba znać. Trzeba mieć duży ekran w nawigacji i widząc co
    się przed tobą dzieje obserwować rozwój sytuacji na ekranie -
    zawsze się da znaleźć jakąś alternatywę nie znając rejonu
    (chyba, że się nie da).

    > Byle do 2012, potem bedzie lepiej :-)

    A ja sobie pozwolę powrzucać tu jeszcze kilka "rzeźb", które
    będę na dniach uskuteczniał. Może ktoś skorzysta.

    Cały czas próbuję sobie przypomnieć, którędy ostatnio jechałem
    do wrocławia. Poleciałem DK8, utkłem w korku, wbiłem poboczem na
    jakiś parking z barem po prawej, za parkingiem była gruntowa
    ścieżka między drzewami, przeleciałem po niej, a za nią z 4 km
    idealnie równego pięknego jasnego szuterka którym leciałem
    spokojnie stówkę ... dobiłem do jakiejś asfaltówki, całkiem
    fajnej, i po jakimś czasie navi wyprowadziła mnie na
    "alternatywę" już mi znaną przez WARTĘ. Chciałbym sobie
    przypomnieć choćby dla fanu jechania pełną pizdą przez ten
    szuter i obserwowaniu kurzu w lusterkach ;), piękny widok.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!