  • Data: 2011-07-13 18:21:45
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:ivib0t$tki$...@n...news.atman.pl... Kolejna wariacja
    >trasy Wawa-Wrocław.

    A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice,
    Koluszki, Piotrkow, czy nawet Skierniewice -lubochnia -dk8 tomaszow,
    lub Skierniewiecie-705-Budziszewice-715-Boguslawice ?

    >Warunki trasy:
    >- znów bez pośpiechu
    >- bez używania CB radia (tak jak poprzednio) więc jazda "zachowawcza"
    >bo stać mogą tam gdzie mogą, a ja o tym nie wiem.

    No i tak porownujac - ja stojac na gierkowce mialem 45km mniej,
    1.5l/100km mniej, oplate za autostrade mniej i 37 minut wiecej.

    Generalnie bym rzekl ze sie nie oplaca, chyba ze te 40 minut bardzo
    cenne, albo i tak mamy interes na polnocy :-)

    >Problemy napotkane na drodze ;) Na 703 na remontowanych odcinkach
    >stanąłem na wahadle jako trzeci ... jadą auta z przeciwka, jadą,
    >jadą, i przestają jechać. Po 7 minutach zapala się zielone. Jedziemy,
    >i po chwili stajemy. Wychodzę z auta, a tam na "czołówkę" stoi
    >autobus i parę aut. Między "naszym rzędem" a rzędem "z przeciwka"
    >stoi w poprzek astra. :-)
    >[....] Zdziwiony byłem z łatwości zorganizowania pomocy . Jak
    >przyjechałem, każdy patrzył się na siebie - wystarczyło wysiąść,
    >wydać komendy, i inni posłusznie je wykonywali.

    Bo ludzie w kryzysie calkiem chetnie poddaja sie rozkazom, chyba ze sa
    inteligentni i dostrzegaja ich bezsens :-)
    Ale i tak jestem pod wrazeniem, bo z opisu by wynikalo ze to calkiem
    dlugi odcinek - odblokowac to nie tak latwo.
    Normalnie to by nalezalo chwycic za gruche, wezwac do pomocy dwa auta
    zeby zablokowaly droge z dwoch stron (no dobra, wystarczy z jednej)
    mozliwie daleko przed koncami kolejki po czym prosili innych o cofanie
    i odblokowanie odcinka. Co wymaga duzego zasiegu i chetnych do
    wspolpracy w ciemno.

    >1. Wersja gpx: (mam nadzieję, że dobrze przekonwertowałem):

    mozesz przy konwersji kliknac w "Filters", a nastepnie w Routes&Tracks
    zaznaczyc "simplify" i dla takiej trasy w zupelnosci 2tys pkt
    wystarczy.
    Wytnie 9/10 pkt, teraz jest 18 tys, zapamietanych co sekunde, i to
    jest juz troche uciazliwe.

    J.