  • Data: 2016-08-08 11:28:21
    Temat: Re: Jedziesz za szybko? ryp w zawieszenie
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z czwartej trochę niepokoi mnie do czego takie "szykany" wyeewolują - i
    > nie chodzi mi o wysuwane kolce, a o to, że ktoś w Unii wpadnie na
    > pomysł, że wszystkie samochody muszą być wyposażone w "automatyczne
    > ograniczenie prędkości";)

    Przy większych naprawach jeżdże na wieś do znajomego mechanika.
    Odlegość pomiędzy domem rodzinnym a mechanikiem 1000 metrów.
    ALe naprawdę musiałem głośno odmawiać żeby mnie nie zawieźli
    bo nie wypada.
    Ale w końcu poszedłem na nogach.
    Idę i widzę sąsiadkę <40 lat odległość od sklepu <500 metrów.
    Pojechała na zakupy autem!!!!!
    U mnie na osiedlu pani żona i pan mąż ma samochód.
    Ostatnio z placu zabaw chcieli zrobić parking.
    Za 10 lat dzieciaki z osiedla dorosną i zgadnij co się stanie.
    Efekt :
    W chicago widziałem 6 pasmowe autostrady (kolejne pasy w budowie).
    W szczycie i tak jechało się max 40km/h
    Każdy chce mieć/musi mieć auto

    I odpowiadając na Twoje pytanie.
    Autonomiczne samochody.