eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    Date: Mon, 7 May 2018 21:08:35 +0200
    <pbvj2m$uv8$1@node1.news.atman.pl> <pbvukh$7sa$1$Adam@news.chmurka.net>
    <pbvv8a$dpu$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pcbqrl$6et$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pccmh6$v57$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pcnlae$7nm$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>

    On 5/7/2018 8:28 AM, Marek wrote:
    > No teraz to ja nie rozumiem. Kilka postów wcześniej w historii o
    > superpozycji i oceny pracy fachowca, jaką wystawiłeś można by wysnuć
    > wrażenie, że mając odpowiednią wiedzę (no bo świadomość superpozycji w
    > hydraulice to w kij nie dmuchał) nie kontrolowałeś wykonywanych prac i
    > dopuściłeś do tego, że coś spieprzył.

    Kontrolowanie prac wymaga nadzoru w pełnym wymiarze czasu ponieważ
    mnotaż dwuch pomp przeciwsobnie to dla sprawnego hydraulika godzinka.
    Innymi słowy zakładasz że powinienem siedzieć na budowie, wczesniej
    doktoryzując się z hydrauliki i gapić się na łapska miszcza. Nie, to tak
    nie działa, ktoś musi zarabiać, spać, jeść. Dodatkowo perspektywa
    "nadzoru" na fachowcami przez jakiegoś programistę-nerda oznacza że to
    dupy nie fachowcy.

    > Pytasz o metody i kryteria doboru
    > fachowca mając w ręku  podstawowe narzędzia kontroli (wiedzę i domyślam
    > się, doświadczenie)?

    Ani wiedzy ani doświadczenia z zakresu hydrauliki w momencie budowy
    domu. Ale mam coś tam z zakresu fizyki i elektroniki. Dlatego
    natychmiast widzę błędy i protestuje ponieważ *wiem* jak zachowa się
    układ hydrauliczny widząc analog elektroniczny. Fachowiec tego nie wie.
    Dla niego to jakieś hujowizny bo podstawa bycia fachowcem w tej branzy
    jest pogarda dla wiedzy teoretycznej i wywyższanie doświadczenia.

    Pozwolisz że wyjawię jeszcze jedną złota myśl tego człowieka, dla
    potomności: "ciśnienie jest tam gdzie płynie woda".