eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-08 19:46:35
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/7/2018 10:55 PM, J.F. wrote:
    > Twoj dom, to powienienes, bo inaczej takie cuda wychodza :-)

    Dlatego następny bedzie nie tyle robiony pod nadzorem co samodzielnie,
    przynajmniej jesli chodzi o instalacje. Jestem dzisiaj w stanie zrobić
    każdą instalacje hydrauliczna jaką mam w domu, z resztą z połowe już po
    partactwie przerobiłem.

    Tak na marginesie: częściowo mi to przerabiała ekipa fachowców jak
    jeszcze byłem na tyle naiwny myśląc że fachowcy są na świecie. Mówie:
    no, to prosze połaczyć kaloryfery i wymiennik szeregowo bo to i tamto.
    Przychodze pół godziny później i połaczone równolegle a "kierownik od
    rurek" stara mi się wyjasniać czemu tak jest lepiej niż ja myślę że
    jest. Analog rezystancji wymiennika o rzad wielkości mniejszy niż
    kaloryferów. Tylko jak to wyjaśnić miszczowi? Znowu mam używać "jakiś
    pedalskich hujowizn"? Wyjaśnił mi że jak puszcza wode to się robi rurka
    ciepła wic działa.

    Nie, albo sam albo mieszkanie w bloku.

    > Hydraulik musi, to w i ty wtedy mozesz :-)

    Niestety ani on ani ja nie pracujemy po nocach więc mamy problem
    logistyczny.

    > W sensie ? No bo racje ma - napiecie (roznica potencjalow/cisnien) jest
    > tam, gdzie plynie prad :-)

    Mam taka rurke w domu, od wodociągów gdzie nic nie płynie a ciśnienie
    rozerwało zawór.

    A tak całkiem na serio to "ciśnienie jest tam gdzie płynie woda"
    słyszalem już tyle razy od róznych fachowców że to chyba musi byc jakiś
    bład w książce do zawodówek. Nie mam innego wyjaśnienia tej
    zastanawiającej zgodności. Ewentualnie szkoła lwowska czy poznańska.