  • 81. Data: 2011-10-05 09:32:47
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.10.2011 Norbi <n...@o...pl> napisał/a:
    > W dniu 2011-10-05 00:53, kakmar pisze:
    >
    > Podobno w niedziele byli goscie z instruktorami wlasnie.

    Może byli, ale impreza jako całość to był trackday, wpadasz, płacisz,
    i latasz jak chcesz. Organizatorzy pilnowali bezpiecznego wjazdu i zjazdu.

    > Gdzie takie szkolenie i za ile ? :)

    Teraz? Nie wiem, zresztą z tego co piszesz, to pewnie wiesz lepiej.

    > W sensie ze za wolni czy za szybcy ?

    Jedni i drudzy. Zresztą sam opisałeś to w innym poście.

    > Problem najwiekszy jest taki ze to krotki tor i jest ciasno ale...
    > przynajmniej ktos pilnuje porzadku, jesli jest duzo osob sa robione
    > grupy, podzialy itp, jest mowione kiedy jest zmiana kierunku jazdy.
    > Na Radomiu to dopiero jest samowolka :)

    Ale pisałem że były grupy i wystarczyło się dopasować mniej więcej.
    Problem jak ambicja nie pozwala, lub chce się "łatwo" powyprzedzać.
    Idealnie byłoby gdyby stał ktoś na zjeździe i kierował wyróżniających
    się do odpowiedniej grupy.
    A w Radomiu jeździłem jak były maks. 3 motocykle na torze ;)

    > Na Lublinie podchodzisz do Pawla lub Artura i mowisz zeby popatrzyli co
    > i jak robisz - przejezdzasz ze 3-4 kolka i zjezdzasz. Po czym mowia co i
    > jak robisz.
    > Jesli masz ochote to mozesz sie umowic na indywidualne szkolenie - wtedy
    > tez i moga pojechac za Toba z kamera i pokazac ewentualne bledy.

    Widzisz, sam piszesz jak można. Ja sugeruję tylko że warto trochę polatać
    w kółko w kontrolowanych warunkach, zanim z ulicy po obejrzeniu paru
    wyścigów w tv, wpadnie się na taki trackday. Pewnie też zupełnie inaczej
    to wygląda jak jest <10 a nie ponad 50 motocykli.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 82. Data: 2011-10-05 09:36:55
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.10.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > No nie? Wystarczy pomyslec co by osiagnal gdyby mial poprawna pozycje.

    Ale ja trenuje, cały czas, nawet teraz, tyle że bardziej choperową na
    fotelu. O a jak się o tak przekręcę, to może nawet z elementami stuntu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 83. Data: 2011-10-05 09:39:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Ale ja trenuje, cały czas, nawet teraz, tyle że bardziej choperową na
    > fotelu. O a jak się o tak przekręcę, to może nawet z elementami stuntu.

    Ale te elementy to nienachalne ma sie rozumiec?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 84. Data: 2011-10-05 10:03:05
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 11:32, kakmar pisze:

    > Może byli, ale impreza jako całość to był trackday, wpadasz, płacisz,
    > i latasz jak chcesz. Organizatorzy pilnowali bezpiecznego wjazdu i zjazdu.

    Artur jak zwykle tlumaczy ogolne zasady na torze :)

    > Ale pisałem że były grupy i wystarczyło się dopasować mniej więcej.
    > Problem jak ambicja nie pozwala, lub chce się "łatwo" powyprzedzać.

    Powiem tak - to ze grupy byly to dobrze bo przy dzikim tlumie nie idzie
    pojezdzic - w sobote bylo mniej ludzi i kazdy jezdzil jak chcial...

    > Idealnie byłoby gdyby stał ktoś na zjeździe i kierował wyróżniających
    > się do odpowiedniej grupy.

    Mowia ze jak sie czujesz ze jest za wolno lub za szybko to sam
    przechodzisz do innej grupy - szybszej lub wolniejszej.

    Na profesjonalnym torze tez Cie nikt nie wygania do innej grupy jesli
    ktos nie zglosi ze jedziesz za wolno (tak mial moj znajomy ktory zalozyl
    nowe opony i zrobil pare kolek wolniej zeby je dotrzec, a ktos sie
    poskarzyl do organizatora ze mu okrazenie zepsul... :)

    > A w Radomiu jeździłem jak były maks. 3 motocykle na torze ;)

    Ale na lublinie nie do pomyslenia jest zeby motocykle zdezyly sie jadac
    pod prad - a na Radomiu takie zdarzenie tez mialo miejsce - po prostu
    jest wieksza samowolka...

> [...]
    > wyścigów w tv, wpadnie się na taki trackday. Pewnie też zupełnie inaczej
    > to wygląda jak jest<10 a nie ponad 50 motocykli.

    Zawsze mozesz pojechac na tygodniu - gdy jest mniej motocykli, chociaz
    byly tez przypadki gdy w srode pojawilo sie ze 30 moto :)
    Zawsze sa szybci i wolniejsi - Ci drudzy musza przeciez cwiczyc zeby sie
    poprawic a tak naprawde to gdzie mozesz pojezdzic w kontrolowanych
    warunkach jak nie na torach kartingowych - bo innych nie za bardzo
    uswiadczysz.

    Mozesz poleciec i na Poznan - ale tam sa wieksze predkosci i skutki
    bledow duzo wieksze...
    Moze Ci jedna kolezanka z grupy opowiedziec jak to jej chlopu gosc na
    Poznaniu zajechal droge bo mu sie przypomnialo ze sie zmeczyl i do Depo
    chce zjechac...

    Ja kazdemu polecam jezdzenie na tego typu imprezy, szkolenia typu Honda
    Day (ktore notabene sa jeszcze bardziej liczne) dni Yamahy na Poznaniu -
    wszedzie - byle by tylko pocwiczyc w miare bezpiecznie i podnosic swoje
    umiejetnosci.

    Wszystkim szybszym pozostaje po prostu narzekanie po cichu na tych
    wolniejszych i czekanie az Ci tez sie podciagna... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 85. Data: 2011-10-05 10:32:30
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Norbi <n...@o...pl> napisała rzekomo

> [...]
    > poprawic a tak naprawde to gdzie mozesz pojezdzic w kontrolowanych
    > warunkach jak nie na torach kartingowych - bo innych nie za bardzo

    No dobra, a na polnocy naszego pieknego kraju znajda sie jakies tory
    kartingowe z opcja wjechania moto? Trojmiasto, Torun, okolice?
    Ktos cos?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 86. Data: 2011-10-05 10:45:45
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2011-10-05 12:32, Jasio pisze:
    > No dobra, a na polnocy naszego pieknego kraju znajda sie jakies tory
    > kartingowe z opcja wjechania moto? Trojmiasto, Torun, okolice?
    > Ktos cos?

    AFAIK jest w Bydgoszczy taki. Przy Fordońskiej 116.
    Gdzieś czytałem, że wpuszczają tam motocykle.

    Ogólnie tu masz jakąś listę torów, czy kompletna - nie wiem.

    http://www.kult24.pl/index.php/Tory-kartingowe-w-Pol
    sce.html

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 87. Data: 2011-10-05 11:24:20
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-05 12:32, Jasio pisze:

    > No dobra, a na polnocy naszego pieknego kraju znajda sie jakies tory
    > kartingowe z opcja wjechania moto? Trojmiasto, Torun, okolice?
    > Ktos cos?

    Ja wiem.
    Nie jest różowo.
    W Trójmieście nie ma nic.

    Najbliżej Trójmiasta jest Koszalin - tor kartingowy prywatny. Pętla
    długości ok 1 km, nawierzchnia całkiem niezła, choć jest kilka miejsc,
    gdzie leżą łaty asfaltowe. Prędkość maksymalna może podejść pod 100
    km/h, ale tor jest z tych wolnych - gdzie można bezpiecznie ćwiczyć
    technikę. Cena 20 zł za godzinę.

    Drugi godny polecenia obiekt (a od wiosny będzie pierwszy na liście) to
    tor w Bydgoszczy. Od kilku lat dostępne było tylko pół toru (łączna
    długość ponad 500 m), ale w końcu zaczyna się "na dniach" przebudowa
    całego obiektu. Pętla ma mieć ok 1200 m i ma być to najnowocześniejszy
    obiekt kartingowy w Polsce.

  • 88. Data: 2011-10-05 11:54:06
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 13:24, Marcin N pisze:

    > Ja wiem.
    > Nie jest różowo.
    > W Trójmieście nie ma nic.

    ano - mizeria...
    ale zapowiadali tor Formuly 1 w Waszych stronach :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 89. Data: 2011-10-05 12:17:06
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Marcin N pisze:
    No dobra, a na polnocy naszego pieknego kraju znajda sie jakies tory
    kartingowe z opcja wjechania moto? Trojmiasto, Torun, okolice?

    Torun - podobno wyasfaltowali tor rallycrossowy i jest niezle. Tanio
    jak narazie - tak mowil nasz drifter.
    Mialem sie tam wybrac na przedszpiegi ale mozna zawsze wrobic w to
    Arniego.

  • 90. Data: 2011-10-05 12:25:03
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Norbi
    Sie zapytam czy ta kamera to tak zwalnia obraz czy faktycznie wolno
    bylo

    Kamera zawsze zwalnia i spłyca obraz popatrz na to:
    http://www.youtube.com/watch?v=i3QwvWWk0Vk