  • 1. Data: 2011-09-26 10:35:01
    Temat: goldas, zna ktoś?
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

    http://moto.allegro.pl/honda-goldwing-1800-i18299036
    25.html

    zna ktos to moto , jestem zaiteresowany a boje sie miny .

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-26 10:38:51
    Temat: Re: goldas, zna kto??
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-26, ZBYSZEK <z...@p...onet.pl> wrote:
    > http://moto.allegro.pl/honda-goldwing-1800-i18299036
    25.html

    > zna ktos to moto , jestem zaiteresowany a boje sie miny .

    Napewno katowana na torze nie byla ani latana na gumie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-09-26 10:56:29
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-09-26 12:35, ZBYSZEK pisze:
    > http://moto.allegro.pl/honda-goldwing-1800-i18299036
    25.html

    Zastanawiające, że na trawniku jeszcze śnieg leży
    i "dymek" leci z rur ;-)
    --
    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-09-26 11:04:41
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-09-26 12:38, AZ pisze:

    > Napewno katowana na torze nie byla ani latana na gumie ;-)

    na torze to może i nie:)
    http://www.pashnit.com/forum/attachment.php?attachme
    ntid=5997&stc=1&d=1120526899
    http://lh3.ggpht.com/_FO53Bxc_rl8/SbA0ay9zHBI/AAAAAA
    AADto/pEud2jO3L3o/yellow%20wolf%20eating%20ducati.jp

    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2011-09-26 11:15:10
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    25.html

    > Zastanawiające, że na trawniku jeszcze śnieg leży
    > i "dymek" leci z rur ;-)

    Taki opar to norma na zimnym silnku przy niskiej temperaturze powietrza.
    Moto wyturlane w zimie z garażu do zdjęć...

    MS

  • 6. Data: 2011-09-26 11:42:16
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-09-26 13:15, Mat S pisze:

    > Taki opar to norma na zimnym silnku przy niskiej temperaturze powietrza.
    > Moto wyturlane w zimie z gara?u do zdj??...

    Oczywiście. Natomiast jest to delikatna sugestia,
    dlaczego się od zimy nie sprzedał, za ile był wtedy wystawiony,
    z jakim przebiegiem, etc.
    --
    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-09-26 13:37:00
    Temat: Re: goldas, zna ktoś?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://moto.allegro.pl/honda-goldwing-1800-i18299036
    25.html
    > zna ktos to moto , jestem zaiteresowany a boje sie miny .
    > pozdrawiam

    Motura nie znam. Znam natomiast tego psa. Kiedyś z nim piłem - wtedy był
    jeszcze w CBŚ. Marnie skończył...

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2011-09-26 20:33:52
    Temat: Re: goldas, zna ktoÂś?
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

    > Napewno katowana na torze nie byla ani latana na gumie ;-)
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    czyzby?