  • 1. Data: 2011-09-26 13:46:58
    Temat: Strefa płatnego parkowania w Poznaniu
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    U mnie na wsi płacą tylko samochody a jak jest w Poznaniu dla motocykli?

  • 2. Data: 2011-09-26 15:01:09
    Temat: Re: Strefa płatnego parkowania w Poznaniu
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    w_wi wrote:
    > U mnie na wsi płacą tylko samochody a jak jest w Poznaniu dla motocykli?

    Motocykle są traktowane podobnie jak pogotowie kanalizacyjne i wózki
    inwalidzkie :)

    "§ 7
    Ustala się zerową stawkę za parkowanie dla:
    [...]
    2. pojazdów jednośladowych,"

    http://www.zdm.poznan.pl/parking_zone.php?site=stref
    a&sub=4

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 3. Data: 2011-09-26 17:42:00
    Od: "QRT ." <q...@g...com>

    On 26 Wrz, 15:46, w_wi <s...@o...eu> wrote:
    > U mnie na wsi płacą tylko samochody a jak jest w Poznaniu dla motocykli?
    U mnie na wsi płacą wszystkie pojazdy samochodowe nie ma wyjątku dla
    pojazd samochodowych jednośladowych :)
    http://www.zdmslupsk.pl/index.php?option=com_content
    &view=article&id=17:regulamin&catid=12:spp&Itemid=6
    Jest jeszcze w Polsce więcej takich wioch? :D

  • 4. Data: 2011-09-26 18:29:58
    Od: "ADAM" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Kompa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    w_wi wrote:
> [...]

    inwalidzkie :)

    "§ 7
    Ustala się zerową stawkę za parkowanie dla:

    -----

    W tym roku odwiedzilem w czasie wakacji podobno nowoczesna Gdynie..
    Porazily mnie oplaty parkigowe dla motocykli.
    Co za porazka. Platne tyle samo co samochody.
    Co za debil to wymyslil?

    Adam

  • 5. Data: 2011-09-26 19:29:39
    Temat: Re: Strefa p?atnego parkowania w Poznaniu
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Mon, 26 Sep 2011 20:29:58 +0200, "ADAM" <a...@o...pl> wrote:

    > W tym roku odwiedzilem w czasie wakacji podobno nowoczesna Gdynie..
    > Porazily mnie oplaty parkigowe dla motocykli.
    > Co za porazka. Platne tyle samo co samochody.
    > Co za debil to wymyslil?

    Nienawidzacy jednośladów...

    --
    Glub
    SW-T400

  • 6. Data: 2011-09-26 21:09:37
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał

    > Nienawidzacy jednośladów...

    Niejaki Szczurek. Prezydent Gdyni. Dwa razy pisałem w tej sprawie
    do Urzędu Miasta - nie dostałem odpowiedzi. Firma zawiadująca
    parkometrami nie potrafiła mi odpowiedzieć gdzie na motocyklu
    mam położyć kwit z parkometru i jak go zabezpieczyć...
    Na główną ulicę Gdyni - Świętojańską motocyklem nie wjedziesz.
    Jest zakaz. Jeśli mieszkasz przy tej ulicy i masz tam garaż -
    motocykl musisz dowozić do niego na przyczepie, lub prowadzić.
    To jest Polska właśnie.
    Pozdr

    --
    Hinek