  • 1. Data: 2011-09-27 18:04:29
    Temat: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    DZIĘKI uprzejmości Prezesa lubelskiego PZM - chyba za nasze ostatnie
    dzialania prostestacyjno-medialne w sprawie Toru Lublin, otrzymalismy
    dodatkowy (pewnie ostatni) termin weekendowy na jazdy motocyklowe !!!
    Więc:
    Zapraszamy na jazdę po TORZE LUBLIN 01 i 02 października 2011 - sobota i
    niedziela
    I TURA w godzinach 10.00-17.00

    .....PROMOCJA CENOWO-GODZINOWA !!!

    Za wjazd płacimy 40-80 zł ,w zależności od ilości motocykli na torze( w
    cenie porady dotyczące techniki i toru jazdy.....dla chętnych )
    Wszystkich z poza Lublina prosimy KONIECZNIE o potwierdzenie obecności i
    ilości motocykli z uwzględnieniem konkretnej daty tj. soboty lub niedzieli
    na adres : a...@o...pl

    UWAGA: możliwość zmiany konfiguracji toru ( większe prędkości, szybsze
    łuki ) po uzgodnieniu z uczestnikami ...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Ale mnie zabili klina - chyba sie wybiore w niedziele...

  • 2. Data: 2011-09-27 19:31:29
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 20:04, Tytus z domQ pisze:

    P.S. Ale mnie zabili klina - chyba sie wybiore w niedziele...

    :D
    Bedziesz ? bo ja tez sie zastanawiam czy sie w niedziele uda mi wyrwac

    Trauma przeszla ?
    Moze AZ da sie namowic - pokazalby jak sie na 1-ce po Lublinie jezdzi.

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-09-27 19:38:56
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Norbi"
    Bedziesz ? bo ja tez sie zastanawiam czy sie w niedziele uda mi wyrwac

    na 90% bede - jutro zmienie opony coby znowu sie nie sliznac...
    niestety w sobote tyram bo zrobilbym dwudniowke

    *** Moze AZ da sie namowic - pokazalby jak sie na 1-ce po Lublinie jezdzi.

    Watpie - natura czoperowca wziela gore - lapier poleruje a i z tego co wiem
    to jak nie ma na torze 2-3 km prostej to on nie umie. To chyba kwestia jego
    pozycji na moto :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2011-09-27 19:39:14
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

> [...]
    >
    > UWAGA: możliwość zmiany konfiguracji toru ( większe prędkości, szybsze
    > łuki ) po uzgodnieniu z uczestnikami ...

    Ja bym się z ogromną chęcią wybrał pozamykać te opony, bo jak to tytus
    powiedział - wstyd...hehe...
    Jest mały problem z kasą. Bez noclegu to nie ma sensu, a z noclegiem to
    już się robią koszty. Mam nadzieje, że do wiosny nie zamkną obiektu... :/

    --
    _______
    Songoku

  • 5. Data: 2011-09-27 19:46:06
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 21:39, Songoku pisze:

> [...]
    > Jest mały problem z kasą. Bez noclegu to nie ma sensu, a z noclegiem to
    > już się robią koszty. Mam nadzieje, że do wiosny nie zamkną obiektu... :/

    Nocleg Cie kosztuje 35 zl - warunki fakt spartanskie ale blisko toru
    wiec nie ma co marudzic :)

    W 10-tce zamknac opony na normalnej drodze to tylko juz troche wieksza
    sztuka - na torze tyl powinienes szybko dac rade :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2011-09-27 19:46:12
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Songoku"
> [...]
    > Jest mały problem z kasą. Bez noclegu to nie ma sensu, a z noclegiem to
    > już się robią koszty. Mam nadzieje, że do wiosny nie zamkną obiektu... :/

    Nie zniechecaj sie - ja prawdopodobnie bede mial miejsce na przyczepie.
    Koszty maleja a i latwiej sie wraca po dniu na torze w aucie.
    Jade w niedziele z rana
    Wpadnij jutro po 20 do Starej Pragi http://www.starapraga.waw.pl/
    - pogadamy.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-09-27 19:49:53
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 21:38, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    >
    > na 90% bede - jutro zmienie opony coby znowu sie nie sliznac...
    > niestety w sobote tyram bo zrobilbym dwudniowke

    Ja na tych co teraz mam zalozone to musialbym na Lublin z kocami
    grzewczymi jechac - dlatego tez bedzie szybkie przekladanie...:)

    > Watpie - natura czoperowca wziela gore - lapier poleruje a i z tego co
    > wiem to jak nie ma na torze 2-3 km prostej to on nie umie. To chyba
    > kwestia jego pozycji na moto :)

    Wiesz - mozna by pogadac z Arturem i zrobic mu 5 minut takiego szybkiego
    kola - 4 zakrety w lewo lub w prawo mialby wtedy tylko... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2011-09-27 19:57:12
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Norbi"
    Wiesz - mozna by pogadac z Arturem i zrobic mu 5 minut takiego szybkiego
    kola - 4 zakrety w lewo lub w prawo mialby wtedy tylko... :)

    Co Ty???
    szturwal w KHI ma taka bezwladnosc ze AZ ledwo daje rade na S8.
    Ale zawsze mozna go zostawic na obwodnicy Garwolina, niech se chlopak
    pojezdzi

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2011-09-27 20:02:45
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > W 10-tce zamknac opony na normalnej drodze to tylko juz troche wieksza
    > sztuka - na torze tyl powinienes szybko dac rade :)

    Sztuka, nie sztuka... ostatnio mnie ze 3 razy przód tak
    powiózł(cholernie gupie uczucie), że stwierdziłem, że już trochę za
    zimno na zamykanie opon w ruchu publicznym:/

    --
    _______
    Songoku

  • 10. Data: 2011-09-27 20:09:36
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Nie zniechecaj sie - ja prawdopodobnie bede mial miejsce na przyczepie.
    > Koszty maleja a i latwiej sie wraca po dniu na torze w aucie.
> [...]

    Do Pragi myślę, że będzie mi ciężko podjechać. Jeśli możesz to podeślij
    mi nr kom na PW to zadzwonię jutro i przegadamy przez telefon. Musiałbym
    ze swoją właścicielką pogadać bo mam wrażenie, że może być awantura...heh

    --
    _______
    Songoku