  • 1. Data: 2011-09-27 19:28:30
    Temat: BMW R1100R slizgajace sprzeglo
    Od: maciek <m...@g...com>

    Witam.
    Pisze w imieniu ojca ktory zauwazyl w swojej beemce uslizg sprzegla.
    Na piatym biegu daje gaz, obroty rosna a predkosc prawie wcale.

    Tam jest chyba suche sprzeglo a ja nie mialem z tym do czynienia.
    Gdyby chodzilo o japonie to bym mu doradzil a tak musze Was dopytac.

    Co tam pada, co sie wymienia, gdzie kupic i czy drogo.

    Z gory dzieki za podpowiedzi.

    Maciek

  • 2. Data: 2011-09-27 19:39:05
    Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    maciek pisze:
> [...]
    > Gdyby chodzilo o japonie to bym mu doradzil a tak musze Was dopytac.
    >
    > Co tam pada, co sie wymienia, gdzie kupic i czy drogo.

    pewnie tak jak w samochodach - tarcza sprzegła. Gdzie kupic to juz
    beemkowcy podpowiedzą bo pewnie nie w kazdym motoryzacyjnym.
    PEES: ja tarcze obijam w firmie gdzie robia nawet do rajdówek, dobry
    materiał maja i za 90 zeta sie regeneruje, przy okazji kompensują
    zuzycie docisku i koła zamachowego po szlifowaniu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-09-27 19:47:10
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 27 Wrz, 21:28, maciek <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > Gdyby chodzilo o japonie to bym mu doradzil a tak musze Was dopytac.
    >
    > Co tam pada, co sie wymienia, gdzie kupic i czy drogo.

    Suche,koszt tarczy ok 500zł,wszystko kupisz tutaj:
    http://www.boxer-parts.eu/
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-09-27 20:13:37
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-27 21:39, Arni pisze:
    > PEES: ja tarcze obijam w firmie gdzie robia nawet do rajdówek, dobry
    > materiał maja i za 90 zeta sie regeneruje, przy okazji kompensują
    > zuzycie docisku i koła zamachowego po szlifowaniu

    o_0 tzn. stare zuzyte tarcze sprzeglowe da sie zregenerowac i zrobic z
    nich nowki sztuki po kosztach tanszych niz kupno fabrycznie nowych
    oryginalow badz deko tanszych zamiennikow? Napisz cos wiecej co to za
    material i jak sie to sprawuje w porownaniu do OEM. Albo podrzuc
    jakiegos linka, moze wyjdzie lepszy deal niz sciagac Barnetta'a...

    Thx
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2011-09-27 20:35:47
    Od: Monster <m...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 22:13, marider pisze:

> [...]
    > material i jak sie to sprawuje w porownaniu do OEM. Albo podrzuc
    > jakiegos linka, moze wyjdzie lepszy deal niz sciagac Barnetta'a...

    Wszystko się da,tarcz akurat nie robiłem,ale kleiłem okładziny szczęk
    hamulcowych w firmie robiącej wszystko co cierne.Jestem mega
    zadowolony,tyle że w rusku nietrudno zrobić lepiej jak fabryka:-)
    http://www.komtek.pl/
    Jeśli chodzi o moto to w BMW jest dużo łatwiej,jest jedna duża
    tarcza,mniej zabawy.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-09-27 21:03:34
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    marider pisze:

> [...]
    > material i jak sie to sprawuje w porownaniu do OEM. Albo podrzuc
    > jakiegos linka, moze wyjdzie lepszy deal niz sciagac Barnetta'a...

    nie moge namierzyc w necie tej firmy, jezdze tam od lat ale nazwy nie
    pamietam ani adresu :)
    Pracują na materiałach jakiejs włoskiej firmy a wykonują tarcze m.in dla
    torunskiego rally crossu

  • 7. Data: 2011-09-27 21:43:51
    Od: maciek <m...@g...com>

    Czyli ogolnie chodzi tylko o zuzyta tarcze?
    Trzeba tez docisk wymieniac czy wystarczy kupic/zregenerowac tarcze?

  • 8. Data: 2011-09-27 23:30:04
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 27-09-2011 o 23:43:51 maciek <m...@g...com> napisał(a):

    > Czyli ogolnie chodzi tylko o zuzyta tarcze?
    > Trzeba tez docisk wymieniac czy wystarczy kupic/zregenerowac tarcze?

    wariant optymistyczny: regeneracja samej tarczy ciernej ewentualnie
    wymiana na nową

    wariant standardowy: nowa tarcza i docisk, bo sprężyny w docisku tracą
    parametry i z nowej tarczy za chwile będą strzępy

    wariant bolesny: to co wyżej plus łożysko oporowe i koło zamachowe... tyle
    było roboty w czteroletnim k1200rs które nagle straciło napęd,
    eksplodowała tarcza w drobny mak a odłamki poharatały zamach i docisk

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-09-27 23:32:40
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-27 22:35, Monster pisze:
    > Wszystko się da,tarcz akurat nie robiłem,ale kleiłem okładziny szczęk
    > hamulcowych w firmie robiącej wszystko co cierne.

    W CZ czy Jawie tez nowe okladziny mi lepili na szczeki na bebny (klej +
    nity zdaje sie) ale to troche dawno bylo. Pytam z ciekawosci tymbardziej
    ze o regeneracji sprzegla w ten sposob nie slyszalem.. A jak jest z
    wytrzymaloscia?

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 10. Data: 2011-09-28 08:31:51
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 28 Wrz, 01:32, marider <2...@g...pl> wrote:

> [...]
    > nity zdaje sie) ale to troche dawno bylo. Pytam z ciekawosci tymbardziej
    > ze o regeneracji sprzegla w ten sposob nie slyszalem.. A jak jest z

    daje radę,ja mam akurat nowe,ale chlopaki robią tam od wielu lat i
    nikt nie narzekał,a przy koszu mają szczęki trochę pracy.

    Tomek
    BMW R1100S

    Dniepr z wozem