  • 91. Data: 2011-10-05 12:34:32
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-05 14:17, Tytus pisze:

    > Torun - podobno wyasfaltowali tor rallycrossowy i jest niezle. Tanio
    > jak narazie - tak mowil nasz drifter.
    > Mialem sie tam wybrac na przedszpiegi ale mozna zawsze wrobic w to
    > Arniego.

    Opowiedz coś więcej o tym torze. Za 2 tygodnie będę miał autostradę spod
    domu aż do Torunia.

  • 92. Data: 2011-10-05 12:38:54
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka
    PS 3 - masz jeszcze jakies filmiki ? :D

    No
    http://www.youtube.com/watch?v=i3QwvWWk0Vk

  • 93. Data: 2011-10-05 12:48:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    duddits <p...@R...tv> napisała rzekomo
    > AFAIK jest w Bydgoszczy taki. Przy Fordońskiej 116.
    > Gdzieś czytałem, że wpuszczają tam motocykle.
    > Ogólnie tu masz jakąś listę torów, czy kompletna - nie wiem.
    > http://www.kult24.pl/index.php/Tory-kartingowe-w-Pol
    sce.html

    Dzieki. Najlepsza opcja to chyba u Tyfusow:
    http://bydgoszcz.pzm.pl/tor-kartingowy/Informacje

    Szkoda, ze wlasnie sie zaczal pazdziernik. Ale w sezonie nie bardzo byl
    czas.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 94. Data: 2011-10-05 13:30:57
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Marcin N pisze:

    > Opowiedz coś więcej o tym torze. Za 2 tygodnie będę miał autostradę spod
    > domu aż do Torunia.

    tak było:
    http://www.miasto.torun.pl/moto/rally.php

    jak jest teraz - nie wiem. Dawno nie byłem

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 95. Data: 2011-10-05 13:31:58
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Jasio pisze:

    > Dzieki. Najlepsza opcja to chyba u Tyfusow:
    > http://bydgoszcz.pzm.pl/tor-kartingowy/Informacje

    Torunski jest wiekszy. Duzo wiekszy

  • 96. Data: 2011-10-05 13:42:16
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 278 roku bieżącego, Norbi zeznał(a) jak następuje:

    > A jezdzisz jak turysta ?

    A bo ja wiem? Nie byłem na torze nigdy, nie licząc dwóch kółek na
    Nowodworze skąd musiałem się ewakuować pomóc kumplowi wrócić z rozbitym
    sprzętem. Pewnie tak, nie wierzę, żebym posiadł jakieś mega
    umiejętności po roku jeżdżenia w ogóle.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 97. Data: 2011-10-05 13:43:43
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 277 roku bieżącego, kakmar zeznał(a) jak następuje:

    > Wolniejszy ma dać miejsce albo robi wypad.

    Patrz a ja słyszałem, że na torze martwi się zawsze ten co jest z tyłu
    i chce wyprzedzić.

  • 98. Data: 2011-10-05 14:30:29
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 15:31, Arni pisze:

    > Torunski jest wiekszy. Duzo wiekszy

    Ciekawe jakby wielebnemu z Torunia podsunac mysl ze na torze mozna
    niezle zarobic czy lyknalby pomysla :D

    Pytanie czy przed jazda byla by obowiazkowa modlitwa

    Na razie tylko kibicujmy Palikotowi - to moze w Radomiu wybuduje tor -
    obiecal :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 99. Data: 2011-10-05 14:35:27
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2011-10-05 16:30, Norbi pisze:
    > Na razie tylko kibicujmy Palikotowi - to moze w Radomiu wybuduje tor

    W Radomiu tor już jest. Są nawet jakieś plany rozbudowy.
    No i pytanie co z torem w Pionkach.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 100. Data: 2011-10-05 15:57:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, duddits <p...@R...tv> wrote:

    > No i pytanie co z torem w Pionkach.

    Na wiosne 20XX (zamiast XX wpisac aktualny rok + 1) bedzie mozna
    jezdzic. No i takie wiesci slychac co roku.

    --
    Artur
    ZZR 1200