  • 101. Data: 2011-10-05 16:00:44
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 16:35, duddits pisze:

    > W Radomiu tor już jest. Są nawet jakieś plany rozbudowy.
    > No i pytanie co z torem w Pionkach.

    ponoc ma byc dluzszy - i dobrze bo teraz to wybitnie krotko jest :)
    rozbija sie teraz ponoc tylko o wykup dzialek

    http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktualnosci/To
    r_wyscigowy_i_Janusz_Palikot_Radom_jako_centrum_spor
    tow_motorowych/tor_radom_plan_rozbudowy.jpg.html

    A i Palikot
    http://www.motogen.pl/aktualnosci/z-kraju/palikot-ch
    ce-toru-wyscigowego-w-radomiu,art823.html

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 102. Data: 2011-10-05 16:56:04
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 17:57, AZ pisze:

    > Na wiosne 20XX (zamiast XX wpisac aktualny rok + 1) bedzie mozna
    > jezdzic. No i takie wiesci slychac co roku.

    Ponoc w polowie przyszlego roku ma sie zaczac budowa...
    To juz slychac od 2009 - ale coz - nalezy miec nadzieje :)
    Bylo by blisko - do kazdego profesjonalnego toru ode mnie to ponad 500
    km kurna...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 103. Data: 2011-10-05 18:49:10
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-10-05 12:03, Norbi pisze:

    > Ale na lublinie nie do pomyslenia jest zeby motocykle zdezyly sie jadac
    > pod prad - a na Radomiu takie zdarzenie tez mialo miejsce
    W Lublinie parę lat temu tez miało to miejsce. Na jakimś zlocie Subaru
    dwie Imprezy poszły na czołówkę. Było o tym na forum Subarynek ale
    szybciutko zdjęto wątek i zdjęcia.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 104. Data: 2011-10-05 19:20:35
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Problem polega na tym że samemu b.trudno się ocenić, dlatego nie polecam
    > tak zaczynać.

    No to gdzie i z kim zaczynać?
    Ja chyba bym wolał zacząć właśnie od wolnego technicznego toru niż pchać
    się od razu np. na Poznań...

    --
    _______
    Songoku

  • 105. Data: 2011-10-05 22:32:56
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.10.2011 Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał/a:

    > No to gdzie i z kim zaczynać?
    > Ja chyba bym wolał zacząć właśnie od wolnego technicznego toru niż pchać
    > się od razu np. na Poznań...

    To zależy czego oczekujesz i co już umiesz. Z doświadczeniem tylko z ulicy
    _moim_skromnym_zdaniem_ trudno jest wjechać na taki Lublin i sprawić sobie
    kupę frajdy i zabawy. Oczywiście jak nie ma innej opcji to lepiej
    sprawdzać swoje możliwości na takich imprezach niż na ulicy. Tyle że wtedy
    warto skorzystać z oferty organizatorów i poprosić o obserwację i uwagi.
    I starać się żeby poświęcili Ci jak najwięcej uwagi. Łapanie się za
    szybszymi to raczej słaba metoda dla początkujących, po trawie i oponach
    wokół toru źle się jeździ, o czym łatwo się przekonać.

    W warszawie masz co najmniej 2 szkółki jazdy które prowadzą doszkalanie,
    są szkolenia w CSP, które chwalą ci co byli. Są też inne mniej lub
    bardziej nagłaśniane szkolenia, o których można się dowiedzieć szukając
    w internecie, czy pytając w szkołach jazdy.

    Wyjazd na tor kartingowy po paru takich szkoleniach to właśnie masa
    frajdy, możliwość poćwiczenia tego co już się jakoś "umi" i podpatrzenia
    tego co szybsi robią lepiej. Bez zbędnego napinania się i ryzyka.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 106. Data: 2011-10-05 22:41:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.10.2011 PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisał/a:
    > Dnia 277 roku bieżącego, kakmar zeznał(a) jak następuje:

    > Patrz a ja słyszałem, że na torze martwi się zawsze ten co jest z tyłu
    > i chce wyprzedzić.

    Czytaj powoli, bo będę specjalnie dla Ciebie pisał powoli.
    Szkolenie na którym się nieumiejący jeździć uczą jeździć, różni się
    znacznie od trackday, wolnego treningu, czasówki, czy wyścigu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 107. Data: 2011-10-06 06:42:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> napisała rzekomo news:j6hm6r$hvg$2@inews.gazeta.pl
    > Torunski jest wiekszy. Duzo wiekszy

    No tak, ale na stronie zadnej fotki z motocyklem nie znalazlem.
    Faktycznie jest tak, jak mowi Tytus, ze wyasfaltowali? Bo pamietam przez
    mgle, jak u kumpla na MTM ogladalem jakies relacje z wyscigow to raczej taki
    dirt-track to byl - a ja nie mam supermoto.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 108. Data: 2011-10-06 06:46:36
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Jasio pisze:
> [...]
    > mgle, jak u kumpla na MTM ogladalem jakies relacje z wyscigow to raczej taki
    > dirt-track to byl - a ja nie mam supermoto.

    nie moja wina, ze fotek z motocyklami nie ma :) Moze po prostu nie
    jezdziły :) Przeciez napisałem: tak było. Jesli zrobili asfalt to i
    motocykle pewnie sie znajdą

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 109. Data: 2011-10-06 07:00:33
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    Prawie chlopaki daliscie rade - hint Drift Torun
    http://www.drift-open.pl/pl/strona/22,runda-1-torun
    a troche trudno sie dymi i piszczy oponami na rallycrosowym torze.
    Ale rozumiem - precle sa jak niewierny Tomasz. Musza wetknac palucha.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 110. Data: 2011-10-06 07:10:21
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > a troche trudno sie dymi i piszczy oponami na rallycrosowym torze.
    > Ale rozumiem - precle sa jak niewierny Tomasz. Musza wetknac palucha.

    ale co chciałes udowodnic? To nie ja napisałem ze tor jest
    wyasfaltowany. Az pojade i sprawdze osobiscie, tylko moze nie dzis