  • Data: 2009-06-06 13:32:59
    Temat: Re: Jakość druku z plujki
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A te droższe? Czytałem, że są już termosublimacyjne fotolaby?

    Tego nie wiem - robiłem tylko profile do tych tańszych i były bez
    rewelacji - gęstość czerni nie powala, ogólnie w ciemnych partiach
    cudów nie ma. Ma toto całkiem sporą skalę barw, większą nawet od
    minilabu, niestety tylko między śródtonami a światłami.
    Niewielkie fotokioski są zwykle na termosublimacji, dostępne są też
    relatywnie bardzo niedrogie, termosublimacyjne mini-mini-labki
    formatu
    do 20x30 ale nie widziałem profili od tych urządzeń, a sam na tym
    prób
    nie robiłem, więc na temat jakości tego usrojstwa się nie wypowiem
    (choć cudów bym się nie spodziewał).