    From: Kryhu <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jakość druku z plujki
    Date: Fri, 05 Jun 2009 22:04:04 +0200

    Czornyj pisze:

    Hej

    > Zarówno z drukarki, jak i z minilabu można uzyskać w pełni
    > przewidywalne, powtarzalne i dające się kontrolować rezultaty.
    > Wszystko jest kwestią umiejętności osoby, która obsługuje urządzenie i
    > jakości użytych materiałów.

    Jaki lab w takim razie możesz z czystym sumieniem polecić?
    Lokalizacja nie ma znaczenia, byle działali również wysyłkowo.
    Cena jest również istotna ale bez przesady, jestem skłonny zapłacić
    więcej ale materiał dla klienta ma być taki jak na skalibrowanym monitorze.
    Chciałbym ściągnąć aktualny profil i przygotować ze 200-300 odbitek
    ~14x21 do wysłania.
    --
    Pozdro
    Kryhu