  • Data: 2009-06-05 22:56:46
    Temat: Re: Jakość druku z plujki
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czornyj wrote:
    > Dwa razy więcej to niestety cholernie optymistyczne założenie.
    > Drukarki statystycznie zżerają 1ml tuszu na jedno powiększenie A4 -

    Ile? Jak sobie tak policzę - 15ml x 4 pojemniki x 4 odbitki 10x15 (czyli 1
    x A4) i mi wychodzi 240 odbitek 10x15. W sumie to by się zgadzało.
    Czarnego jest w sumie więcej, a i chyba najwięcej idzie na zdjęcia.
    Wobec tego te moje 250 arkuszy podane dla Pawła na jednym komplecie są
    całkiem realne.

    Oczywiście 4,5zł za A4 to pewnie korzystając z tuszu oryginalnego. Przy
    zamiennikach koszt ten jest znacznie mniejszy. Od ręki każdy kolor mam za
    3,5zł w sklepie na miejscu. Zestawami kupowałem po mniej i papier jeszcze
    dorzucali.

    > Zażółcenie papieru świadczy ponoć o tym, że długo leżał niezużyty w
    > kasecie maszyny - żółknie on od kontaktu z powietrzem.

    To w maszynie leży luzem? i owiewa go powietrze? :) Brzegi to bym
    zrozumiał :)

    > Opiekuję się od strony kolorymetrycznej krakowskim minilabem na
    > Mazowieckiej - maszyna chodzi na oryginalnej chemii, jest zawsze
    > linearyzowana i mają tam całkiem niezłą powtarzalność, mogę ich z
    > czystym sumieniem polecić.

    Też mogę polecić jeden lab, ale jest internetowy więc każdy może sobie
    wysłać zdjęcia :)

    d.