  • Data: 2009-06-06 00:05:49
    Temat: Re: Jakość druku z plujki
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:
    > No i masz całkiem prawdopodobną odpowiedź, dlaczego osiągasz przeciętne
    > efekty. Brak kalibracji + tanie tusze HGW jakiego pochodzenia + tani
    > papier. Efekty nie mogą być inne, jak... tanie.

    Zdecydowanie masz rację co do przeciętności efektów - nie jest to
    mistrzostwo. Na tanich tuszach + tanim papierze nie jest wcale jakoś
    bardzo gorzej - wręcz różnica jest żadna. Do drukarki dostałem na początku
    w końcu oryginalne tusze i jakiś demo papier canona.
    Zresztą canon na swoje europejskiej stronie pozwala na wydruk dowolnego
    zdjęcia i wysłanie do siebie - wydrukowałem z wszystkich modeli - drukują
    niby na swoim papierze który jest jakiś mega i drogi. Oczywiście na
    oryginalnych tuszach. Efekt jest niemalże identyczny. Dzięki temu testowi
    poleciałem do sklepu i kupiłem drukarkę... najtańszą plujkę z tych które
    testowałem. Nawet jeden pojemnik więcej atramentu nie dał jakiejś super
    przewagi.
    Drukarkę mam więc do przeciętnych zdjęć. Jak mam dać komuś odbitkę to
    drukuję i daję - większość jest wniebowzięta. Osobiście wolę do labu, bo
    bywa, że zobaczę szlaczek na przejściu tonalnym i mnie to wpienia, w labie
    spierniczone widziałem tylko kolory i rozdzielczość.

    d.