eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakość Passata 2.0 TDI z 2005r. › Re: Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
    Date: Mon, 13 Sep 2010 23:13:20 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 62
    Message-ID: <i6mb6g$nbe$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1g5uo3yb8fujq$.7ajncr3h2e88.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1284419600 23918 172.20.26.243 (13 Sep 2010 23:13:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Sep 2010 23:13:20 +0000 (UTC)
    X-User: mttj
    X-Forwarded-For: 89.174.215.181
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2310413
    [ ukryj nagłówki ]

    Technolog <t...@g...com> napisał(a):

    > Za Wykop.pl (tekst nie mój)
    >
    > http://pokazywarka.pl/htn1jb-2/
    >
    > WYKOPOWICZE PROSZĘ POMÓŻCIE! CZAS SKOŃCZYĆ Z NIEUCZCIWOŚCIĄ I AROGANCJĄ
    > WIELKICH KONCERNÓW!
    >
    > MOJA HISTORIA
    >
    > W 2007 r. postanowiłem swoje ciężko zarobione pieniądze przeznaczyć na
    > zakup samochodu. Wybór padł na samochód VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI 140 KM.
    > Nie wiedziałem wtedy, że będzie to najgroszy zakup w moim życiu. Auto
    > wyprodukowane było w 2005 r. i posiadało przebieg 65 tys km.
    >
    > Dziś po 3 latach użytkowania i stanie licznika na poziomie 135 tys. km w
    > aucie wysiadło praktycznie wszystko to co najważniejsze.
    >
    > 1. Turbosprężarka - urwany wirnik, koszt wymiany 2500 zł (regenerowana
    > oczywiście). Opis problemu : podczas wyprzedzania pojazdu mogło się
    > zdarzyć, że komputer automatycznie przełączył auto w tryb awaryjny gdzie
    > diametralnie traciło moc, żeby nie uszkodzić podzespołów ( o życiu
    > podróżujących jakoś nie pomyślano )
    >
    > 2. Pompowtryskiwacze - koszt jednego to 2500 zł w serwisie. Na aukcjach
    > można trafić używki w cenie 500-1000 zł. Właśnie dzisiaj wysiadł mi drugi.
    >
    > 3. Immobilizer - auto ma czasami cholerne problemy z odpalenie, kierownica
    > się blokuje, brak napięcia w stacyjce. Problem jest ze sterownikiem. Koszt
    > wymiany ok. 4000 zł w seriwsie.
    >
    > 4. Pompa olejowa - wycieranie się napędu pompy olejowej to też jedno z wad
    > fabrycznych tego pojazdu. Mechanik poinforował mnie podczas naprawy turbo,
    > że u mnie ten problem już jest i że trzeba będzie to naprawić. Koszt rzędu
    > kilku tysięcy złotych.
    >
    > Po co to piszę ?
    > 1. Ponieważ takich osób jak ja jest tysiące w Polsce i na świecie.
    > 2. Firma Volkswagen chowa głowę w piach i nie robi nic aby naprawić to co
    > już spartoliła.
    >
    > Oto mail od osoby która ma zamiar zając się tą sprawą.
    >


    Yyyyyyyyy.....

    Gość zrobił 70kkm i się kilka rzeczy popsuło,
    Czy to nie jest normalne że pro odrobinie pecha się tyle albo więcej psuje ?


    czy tylko ja jestem przyzwyczajony do renault ;)

    z tego co widzę to się nawet nie popsuło nic co by
    zatrzymało auto (już jadące ;) ).


    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: