  • Data: 2010-09-14 10:20:40
    Temat: Re: Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaaak, gdzie nawet widziałem postulat aby Polska zmieniła "PL" na "TDI" na
    > tablicach rejestracyjnych.
    > Wiele jeszcze wody w Wiśle upłynie zanim naród oprzytomnieje jednak szczerze
    > powiedziawszy niespieszno mi do tego. W sytuacji gdy Kowalski z Nowakiem
    > zabijają się aby wyprzedzić jeden drugiego przy łapaniu oszpachlowanej
    > klekoczącej okazji zza zachodniej granicy ci co rozsądniejsi mają zawsze
    > ciekawą ofertę za sensowne pieniądze.

    Nie twórz historii na podstawie jednego silnika 2.0TDI który jest
    najgorszym tworem od czasów benzyniaka 1.0 12V montowanego w corsach B
    i C.
    Stare 1.9TDI psuło sie jakoś 15 razy rzadziej i dlatego w PL stworzyła
    sie taka moda na te TDIki. Prawda że te obecnie sprowadzane to już w
    95% kompletne padaki bo nic innego zza granicą (powyzej 8lat) nie
    zostało ale nie mozna pisać ze kupowanie auta z kazdym silnikiem TDI
    to głupota.
    Osobiscie tez wolałbym benzyne jako uzywke bo mimo spalania o 2l
    wiecej na setke zaoszczedzi sie na naprawach czasem 3 razy tyle. Tylko
    że ludzie w tym kraju o tym zapominają.