  • 41. Data: 2013-04-09 22:10:31
    Temat: Re: Jakiej mocy lamp używacie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    CichyBartko wrote:

    > Tak na boku dodam że najważniejsze to trzeba chcieć ;).

    a teraz weź sobie kolegę Marka i sie zastanów czy on się do tego nadaję? :)

  • 42. Data: 2013-04-09 22:43:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-04-09 21:48, CichyBartko pisze:
    > Zadziwiające jest to jak nieraz wystarczy minimalny nakład finansowy by
    > uchwycić piękno za miliony:
    > http://db.tt/H08lnkrD

    He, w Bochni, w tamtejszej kopalni, przy kasie jest takie duże zdjęcie
    (a właściwie sporo zdjęć), które kiedyś zrobiłem z pomocą ''trabanta''
    (300D - młodzi pewno nie wiedzą co to), jakiegoś statywu chińskiego i
    latarki, jeszcze na żaróweczkę, a nie diodę, zasilaną dwoma bateryjkami AA.

    Zdjęcie owo, podobno za uśmiech, ofiarował kopalni pewien miły pan,
    który chciał mi zrobić niespodziankę, ale chyba zapomniał mi o niej
    powiedzieć. Przypadkiem zobaczyłem z rok temu... ale niech już sobie
    wisi. Właściwie - jakie środki, taka kasa :)

    Ale nie piszę, żeby się chwalić (bo i nie ma czym), lecz potwierdzić, że
    w każdej regule są wyjątki.

    --
    pozdrawia Adam
    /nieważne są fakty, ważne są emocje/

  • 43. Data: 2013-04-09 22:54:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > wisi. Właściwie - jakie środki, taka kasa :)
    >
    > Ale nie piszę, żeby się chwalić (bo i nie ma czym), lecz potwierdzić,

    swego czasu Polacy którzy emigrowali do USA i gdzie indziej byli bardzo
    cenieni za zdolność do rozwiązaywania trudnych problemów często prostymi
    sposobami acz nie standardowymi.

    Mam niestety grube wątpliwości czy dzisiejsze pokolenia będa jeszcze
    potrafiły tak samo sobei radzić.

    My potrafimy jeszcze zrobić coś z niczego, potrafimy sie SAMI nauczyć nowych
    rzeczy, bawi nas poznawanie czegoś nowego, zabawa nauką. Dzisiejsze
    pokolenia oczekuja szybkich i prostych algorytmów.

  • 44. Data: 2013-04-09 23:04:16
    Od: CichyBartko <c...@g...com>

    On 2013-04-09 22:43, Janko Muzykant wrote:

    > He, w Bochni, w tamtejszej kopalni, przy kasie jest takie duże zdjęcie
    > (a właściwie sporo zdjęć), które kiedyś zrobiłem z pomocą ''trabanta''
    > (300D - młodzi pewno nie wiedzą co to)

    Ja jestem młody ;> i pamiętam Twoje zdjęcia z pleśniawkami na m42 plus
    "Trabant". Ponoć od tamtej pory datuje się ich renesans ;).
    Pamiętam też szok na grupie jak go pociągnąłeś czarnym sprayem. Sporo
    się zmieniło od tamtej pory, np. na pl.rec.foto już nikogo nie szokują
    pytania o cyfrę, bo chyba już tam nikogo nie ma...

    --
    Pozdrawiam!
    http://takpatrze.cba.pl/

  • 45. Data: 2013-04-09 23:27:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-04-09 23:04, CichyBartko pisze:
> [...]
    > się zmieniło od tamtej pory, np. na pl.rec.foto już nikogo nie szokują
    > pytania o cyfrę, bo chyba już tam nikogo nie ma...

    Cóż, sukces pewnych panów, których cyfrowe aparaty kopały prądem. Teraz
    brak prądu, aparatów, a nawet foto-cmentarz zarósł :)

    Powinno się rzec: ach, to były czasy... Ale nie były. Wszystko drogie i
    kiepskie. Za to stawki foto z kosmosu, lecz dość szybko się urynkowiły,
    w 100% za sprawą najmniej tym zainteresowanych :) Z drugiej strony - za
    co takie kosmiczne pieniądze brać? Toż to czynność nie trudniejsza od
    sprawnego wytoczenia nogi od stołu albo wydojenia krowy (obu tych rzeczy
    nie potrafię, choć z pierwszą pewno poradziłbym sobie od dość szybko).

    Fotografia przeżywa regres, który był przewidziany i wyemigrowała z
    samego podmiotu do gadżeciarstwa dostarczając endorfin zakupami. Też
    fajnie, choć trochę drożej.

    I tyle w temacie technik szlachetnych :)

    --
    pozdrawia Adam
    /oddychając uszlachetniam powietrze/

  • 46. Data: 2013-04-10 00:31:07
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > powiedzieć. Przypadkiem zobaczyłem z rok temu... ale niech już sobie
    > wisi. Właściwie - jakie środki, taka kasa :)

    Ja tam nigdy nie wydaję oryginałów, nie dałem jeszcze ani
    jednego***. W efekcie nie muszę się nawet zastanawiać jak podejść do
    nieautoryzowanego wykorzystania mojego zdjęcia i na ogół jest to czysta
    satysfakcja. :) (w razie czego nie miałbym też problemów z
    udowodnieniem autorstwa).

    *** Tzn. jedyne "wydane" oryginały, to backupy u dobrych ludzi, ale
    to się nie liczy, bo są dobrze spakowane. ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 47. Data: 2013-04-10 07:38:32
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-04-09 22:10, Marek Dyjor pisze:

    > a teraz weź sobie kolegę Marka i sie zastanów czy on się do tego nadaję? :)

    Musi tylko wybudować nowy dom.
    Wbudował głośniki w ściany, a zapomniał o softboxach ;)

    JD

  • 48. Data: 2013-04-10 08:12:27
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-04-09 21:48, CichyBartko pisze:
    > Zadziwiające jest to jak nieraz wystarczy minimalny nakład finansowy by
> [...]

    Oczywiście, że się da... za grosze wręcz.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 49. Data: 2013-04-10 10:43:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "CichyBartko" napisał w wiadomości grup

    > Zadziwiające jest to jak nieraz wystarczy minimalny nakład finansowy by
    > uchwycić piękno za miliony:
    > http://db.tt/H08lnkrD
    > http://db.tt/oNxO92PO

    Eeeee, ale to wymaga myślenia :-)
    Łatwiej kupić więcej drogiego sprzętu i jeszcze więcej jeszcze droższego
    sprzętu a na koniec jak nic z tego nie wyjdzie to marudzić że to z powodu
    zbyt malej ilości zbyt taniego sprzętu :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 50. Data: 2013-04-10 10:48:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "CichyBartko" napisał w wiadomości grup

    > Pamiętam też szok na grupie jak go pociągnąłeś czarnym sprayem.

    A kiedyś później odpruwanie naszywek Lowepro z plecaka :-)

    Cóż dziś młodzi już nie rozumieją, że nie każdy chce być chodzącą reklamą. W
    końcu najważniejsze jest logo na tyle telefonu, a ciuch y mają metki na
    zewnątrz a nie jak dawniej schowane w środku.

    Pozdrawiam
    Ergie