  • 1. Data: 2013-04-01 14:35:52
    Temat: NikSoftware
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Jestem w cięzkim szoku. Filtry były dobre ale raczej drogie. Aktualnie po
    przejęciu przez google komplet pluginów jest po 149USD /cena ponoć
    uwzględnia vat dla klientów z ue/
    Wg mnie to okazja.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-04-02 05:57:14
    Temat: Re: NikSoftware
    Od: <4...@g...de>

    "Adam S." <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jestem w cięzkim szoku. Filtry były dobre ale raczej drogie. Aktualnie po
    > przejęciu przez google komplet pluginów jest po 149USD /cena ponoć
    > uwzględnia vat dla klientów z ue/
    > Wg mnie to okazja.

    mnie nie stać. moja okazja to kupa na śmietnik

    Czarek

  • 3. Data: 2013-04-02 22:20:44
    Od: colo-rolo <a...@a...eu>

    W dniu 2013-04-02 05:57, 4...@g...de pisze:
    > "Adam S."<d...@p...onet.pl> wrote in message

    > mnie nie staae. moja okazja to kupa na ?mietnik
    >
    > Czarek

    To wal kupę, ale opowiadaj o Twoim hobby na innej grupie...