  • 1. Data: 2013-03-31 05:04:24
    Temat: CEZARY BOBOFSSKI TO YA
    Od: <4...@g...de>

    Ja jestem Czaróś który się gównom nie kłania
    i każde przyjmie na klatę
    bo moi starzy spłodzili mnie na śmietniku!!!
    Nie od dziś wiadomo, że jestem sfrustrowanym śmierdzielem
    dybowskim!!!
    !!!z małom fujarom i wypasioną syfrófkom największą we wsi, z długami w
    kruku, z chujem w dupie i
    mam różowe papiery!!!
    Niech mi ktoś podskoczy!!!

    czaróś pozdrawia ze śmietnika - smaczną kupę znalazłem i się podzielę!!!

    wyczróje z góvna

  • 2. Data: 2013-04-02 00:22:28
    Temat: Re: CEZARY BOBOFSSKI TO YA
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 31 Mar 2013 04:04:24 +0100, 4...@g...de napisał(a):

    > Ja jestem Czaróś który się gównom nie kłania

    Naprawdę sądziesz, ze prokuratir nie znajdzie kim jest ten, co zasuwał z
    adresu public-gprs326931.centertel.pl ?

    Czarek ma sporo czasu. Możesz się mocno zdziwić.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 3. Data: 2013-04-02 05:54:50
    Od: <4...@g...de>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Naprawdę sądziesz, ze prokuratir nie znajdzie kim jest ten, co zasuwał z
    > adresu public-gprs326931.centertel.pl ?

    Następny śmierdziel Adam Płaszczyca co woła slajdy w kiblu i liczy na
    klientów

    pierdol się ze swoją kozą debilu

  • 4. Data: 2013-04-03 02:40:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kjdh9s$vsl$1@news.task.gda.pl>, <4...@g...de> wrote:

    > "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Następny śmierdziel Adam Płaszczyca co woła slajdy w kiblu i liczy na
    > klientów
    >
    > pierdol się ze swoją kozą debilu

    Skad sie biora takie indywidua?
    :-(
    Sio do KFa.
    --
    TA

  • 5. Data: 2013-04-03 23:12:13
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Skad sie biora takie indywidua?
    > :-(
    > Sio do KFa.
    Nie to się zgłasza do abuse. Zresztą już poszło(poprzednie co się podszywał
    pod Janka M. też), ale znając życie to pewnie zmieni adres mailowy

    Bo(o)t manager

  • 6. Data: 2013-04-04 02:47:13
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Nie to się zgłasza do abuse.

    istnieje w ogole cos takiego jeszcze? a jesli istnieje to co niby robi ?

  • 7. Data: 2013-04-04 12:33:02
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    h.w.d.p. wrote:

    > istnieje w ogole cos takiego jeszcze? a jesli istnieje to co niby robi ?
    Istnieje, musi istnieć. A co robi? Zgłaszasz takiego delikwenta do
    abuse@serwer_z_którego_nadaje a oni blokują jego wypociny, może po IP, a
    może po adresie mailowym. Dokładnie się w to nie wgłębiałem.
    Chyba że jakiś lipny serwer i abuse sprawę olewa.

    Bo(o)t manager

  • 8. Data: 2013-04-04 13:12:11
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-04-04 12:33, Bo t manager pisze:
    > a oni blokują jego wypociny, może po IP, a
    > może po adresie mailowym.

    Czyli nie ma sensu zgłaszać.
    Jedyna opcja - ignorować!

    --