  • 1. Data: 2013-04-01 05:10:53
    Temat: czaróś pozdrawia ze śmietnika - smaczną kupę znalazłem i się podzielę!!!
    Od: <4...@g...de>

    Pszeciesz nie od dziś wiadomo, że jestem sfrustrowanym śmierdzielem
    dybowskim
    z małom fujarom i najbardziej wypasioną syfrófkom w całej wsi, z długami w
    kruku, z chujem w dupie i
    mam różowe papiery

    czaróś pozdrawia ze śmietnika - smaczną kupę znalazłem i się podzielę!!!

    Cezary Dybowski
    vel "śmierdziel krakowski"