  • 51. Data: 2013-04-10 18:29:53
    Temat: Re: Jakiej mocy lamp używacie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JD wrote:

    > Musi tylko wybudować nowy dom.
    > Wbudował głośniki w ściany, a zapomniał o softboxach ;)

    he he he nie chciałem tego wywlekać mu tutaj :)

  • 52. Data: 2013-04-10 18:33:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "CichyBartko" napisał w wiadomości grup

    > Eeeee, ale to wymaga myślenia :-)
    > Łatwiej kupić więcej drogiego sprzętu i jeszcze więcej jeszcze
    > droższego sprzętu a na koniec jak nic z tego nie wyjdzie to marudzić
    > że to z powodu zbyt malej ilości zbyt taniego sprzętu :-)

    tylko że jak ktoś zaczyna konfabulować jak to będzie robił zdjęcia
    samochodów w swoim studio, wcześniej zadając pytania jaką lampę kupić czy
    inne podobne to mam wątpliwości...

    panowie jaka kopare kupić, bo otwieram firmę budowlaną i mama zamiar też
    budować drapacze chmur :)

  • 53. Data: 2013-04-11 10:10:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > panowie jaka kopare kupić, bo otwieram firmę budowlaną i mama zamiar też
    > budować drapacze chmur :)

    :-)

    Dobre, ale powinieneś zacząć po kolei: Najpierw zapytaj o łopatę, później po
    co koparka, później stwierdź że łopatą też się dobrze kopie i koparki są
    przereklamowane, później że teraz to będziesz budował stadion narodowy i
    przydałaby się koparka, bo inne rzeczy to łopatą oskoczysz. W międzyczasie
    w innych wątkach pytaj o to jak obsługiwać łopatę, dlaczego dziury robione
    łopatą są mniejsze niż koparką i w końcu jak się włącza silnik w koparce i
    podnosi łyżkę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 54. Data: 2013-04-11 20:22:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > obsługiwać łopatę, dlaczego dziury robione łopatą są mniejsze niż
    > koparką i w końcu jak się włącza silnik w koparce i podnosi łyżkę.

    nie mam aż takiej wyobraźni :)

  • 55. Data: 2013-04-11 20:30:31
    Temat: Re: Re: Jakiej mocy lamp używacie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Apr 2013, Marek Dyjor wrote:

    > Ergie wrote:

    Dla porządku objaśniam, że "oryginału" nie widzę, więc
    korzystam z odpowiedzi Marka :)

    Dość ryzykowna wersja :D

    > nie mam aż takiej wyobraźni :)

    Ale nie ogarniasz wyłącznie przez tendencyjność pytań ;)
    Bo np. ja nie wiem jak łopatą zrobić tak wąską dziurę, jak
    minikoparką ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2013-04-11 20:35:11
    Od: JD <j...@g...com>

> [...]
    >
    > Ale nie ogarniasz wyłącznie przez tendencyjność pytań ;)
    > Bo np. ja nie wiem jak łopatą zrobić tak wąską dziurę, jak

    Są jeszcze saperki, to takie małe łopaty.
    W ramach kompromisu można dzieciom z piaskownicy pod...ć

    JD

  • 57. Data: 2013-04-11 22:49:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    > Bo np. ja nie wiem jak łopatą zrobić tak wąską dziurę, jak
    > minikoparką ;)

    Kwestia odpowiedniego narzędzia:

    http://www.romaniktools.com/pl/szpadle/45-szpadel-dr
    enarski.html

    Swoją drogą polecam tego producenta :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 58. Data: 2013-04-13 02:01:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
> [...]

    zaraz nam Marek odpisze że on kopał juz lata temu...

  • 59. Data: 2013-04-17 17:59:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-04-10 10:48, Ergie pisze:
    > Cóż dziś młodzi już nie rozumieją, że nie każdy chce być chodzącą
    > reklamą. W końcu najważniejsze jest logo na tyle telefonu, a ciuch y
    > mają metki na zewnątrz a nie jak dawniej schowane w środku.

    W końcu po latach zrobił się z tego trend światowy... i już nie wiadomo
    czy odpruwać, czy nie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /modląc się o czekoladki wyraźnie określ ich ilość/

  • 60. Data: 2013-04-18 09:58:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W końcu po latach zrobił się z tego trend światowy... i już nie wiadomo
    > czy odpruwać, czy nie :)

    Odpruwałeś metki _zanim_ to się stało modne!
    Czyli wychodzi, ze jesteś hipsterem ;-)

    Pozdrawiam
    Ergie