  • Data: 2009-03-17 20:09:51
    Temat: Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: " Gil" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Strasznie jesteś odporny na kreatywne myślenie. Ale podpowiem - wyobraź
    > sobie, że większość z tych map masz w gpsie:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/r/0.htm

    > Mam taki pomysł - Ty będziesz pisał swoje mądrości, a ja za tydzień
    > wezmę jak zwykle swoje zabawki i przejdę trzydzieści kilometrów bez
    > dróg, szlaków i na przełaj... pewnie jakiś tysięczny raz z kolei, a co
    > najmniej trzysetny z gpesem. I tu w wskazówka - jeśli byłoby to hobby,
    > szpan czy ''oglądanie Bravo'' to powinno było się znudzić już dawno temu.

    Nie jestem odporny na kreatywne myślenie za to masz talent do obrażania ludzi.
    Oglądanie Bravo ludziom pewnej kategori nigdy sie nie nudzi.
    Chodź sobie jak chcesz ma przełaj ze swoim GPS-em. Teraz też chodzą bez tego i
    po nich spodziewam się, że coś ciekawszego napiszą po szlaku niż tylko soft do
    oziego albo uaktualnienie mapy.
    No i tyle mamy sobie do powiedzenia.