  • Data: 2009-03-17 19:55:00
    Temat: Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gil pisze:
    > Teraz to teraz przesadzasz. Co do tej zachodniej Polski. Co takiego zobaczyłeś
    > dzieki GPS. Jakiś kamień, czy zakręt rzeki co go tam oznaczyli w GPS. A może
    > jakieś nieznane miejsce kultury i sztuki?

    Strasznie jesteś odporny na kreatywne myślenie. Ale podpowiem - wyobraź
    sobie, że większość z tych map masz w gpsie:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/r/0.htm

    Chyba że napiszesz, że na tych mapach nie ma nic ciekawego, to się wtedy
    poddam.

    > Co do oziego to chyba problemów do dziś nie rozwiązano mimo twoiej 15-letniej
    > pracy bo widzę, że dalej sie skarżą na to na odpowiednej grupie. I będzie
    > dyskusja dalej bo to nie chodzi o problem w orientacji w terenie tylko o
    > właściwości urządzenia.
    > Nie jestem złośliwy ale używanie GPS w Beskidach czy innych górach Polski to
    > tak jak oglądanie tygodniów Bravo, Dziewczyna albo Gala o gwiazdach filmowych.
    > Ani gwiazdy nie te co na świecie. Ani pustkowia czy odległości nie te.
    > Hobby, jak rybki w akwarium.

    Mam taki pomysł - Ty będziesz pisał swoje mądrości, a ja za tydzień
    wezmę jak zwykle swoje zabawki i przejdę trzydzieści kilometrów bez
    dróg, szlaków i na przełaj... pewnie jakiś tysięczny raz z kolei, a co
    najmniej trzysetny z gpesem. I tu w wskazówka - jeśli byłoby to hobby,
    szpan czy ''oglądanie Bravo'' to powinno było się znudzić już dawno temu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl