  • Data: 2013-02-27 07:51:00
    Temat: Re: Jakie progsy do (elastycznego!) renamingu wg EXIF?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dawnych czasach, gdy człowiek miał tylko jedną cyfrówkę, to
    > chciało mu się robić dedykowanego DOS-owego batcha (na bazie JHEAD),
    > który przerabiał proste nazwy na coś takiego:

    [...]
    > 2002.04.30, Wt. godz.12.34 (sek.09) T=16.667ms, ISO=140, Flesz=tak (auto),
    EV=+1.5 [100_0137]

    > Ale roboty przy jego pisaniu miałem tyle, że od tamtej pory, dla
    > wszystkich innych aparatów, sprawa leży totalnym odłogiem (bo jakoś
    > nigdy nie przypadły mi do gustu gotowce oferowane przez niektóre
    > programy - żadnej elastyczności).

    Przypomniało mi się, że jeszcze dla drugiego aparatu chciało mi się
    napisać renamera i to nawet w dwóch wersjach: krótkiej i długiej, która
    zawierała poszerzony zestaw informacji (aparat miał wreszcie zoom,
    przysłonę i parę innych bajerów. ;) Dopiero przy następnym sprawę
    odłożyłem "żeby się zastanowić" i tak już zostało... :))

    A przy okazji - temat wrócił w trakcie "restrukturyzowania" folderu
    ze zdjęciami dla wygaszacza - to taka odpowiedź a'propos starego wątku,
    gdzie ktoś zarzucił mi kłamstwo (pewnie za bardzo sądząc po sobie), że
    lata minęły odkąd oglądałem swoje pierwsze cyfrowe zdjęcia, mimo mojego
    spostrzeżenia, że właśnie tamtego dnia same mi wyskoczyły z wygaszacza. :)

    Mariusz [mr.]