  • Data: 2013-03-08 06:32:42
    Temat: Re: [OT] Re: Jakie progsy do (elastycznego!) renamingu wg EXIF?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sylwester Zarębski" <z...@i...net.pl> wrote:

    > [...]
    >
    > OffTopic: Jaki to powód? Przesadziłem wszędzie gdzie mogłem WinRary i
    > WinZipy na 7zipa i sobie chwalę. Nie dość, że kompresja wzrosła, to
    > czas na wielordzeniowych kompach spadł.

    Średnio związany z kompresją. Przyzwyczaiłem się, że paker służy mi
    także do "odcedzania" plików z wyszukiwania Windows z zachowaniem
    struktury. Mam np. 5000 trafionych jpgów (miniatur pełnoekranowych) na
    liście wyszukiwania, z tego zaznaczam wg własnego klucza 1000 i chcę je
    "rozdwoić" z zachowaniem ścieżek. No to uruchamiam pakera, zerowa
    kompresja, zachowanie struktury i ciach: jest paczka, jej rozpakowanie w
    innym miejscu i gotowe.

    W 7zipie (oraz jego klonach) nie mogłem się tego doszukać, a nie
    mogę tracić więcej czasu na dalsze poszukiwania, mimo że lubię
    OpenSoursy (7zip był na tyle głupi, że wykładał się nawet na
    zdublowanych nazwach w różnych folderach).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]