  • Data: 2013-02-24 09:50:43
    Temat: Re: Jakie progsy do (elastycznego!) renamingu wg EXIF?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    (auto), EV=+0.0 [100_1312]
    >>> 2002.07.11, Czw. godz.16.10 (sek.34) T=1.528ms, ISO=100, Flesz=nie
    (auto),

    > Tego właśnie dotyczyło moje pytanie. :))
    [...]
    > Czyli dopisuję do sprawdzenia: Exifer...

    Chłe, chłe... :)) Autor Exifera pisze, że są już lepsze programy
    niż ten jego staroć z początku tysiąclecia i nawet sam proponuje w
    zamian kilka z nich... :)
    http://www.friedemann-schmidt.com/software/exifer/

    Tak sobie czytam i coś czuję, że najlepiej chyba będzie zaczerpnąć
    z samego źródełka, czyli używać czystego ExifTool bezpośrednio z linii
    komend, tylko jeszcze nie chce mi się przetrawiać całej dokumentacji bez
    pewności, że nie utknę na jakichś "sztywnościach w myśleniu". :)

    [mr.]