  • Data: 2013-03-07 00:51:07
    Temat: Re: Jakie progsy do (elastycznego!) renamingu wg EXIF?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> wrote:

> [...]

    Przez to, że serwer task.gda jakimś sznurkiem wiązany - więcej wisi,
    niż chodzi, to widzę, ze mi odpowiedzi pozostały niepowysyłane...

    > Nie działa jako powłoka.
    > Nawet możesz go sobie odpalać jako "portable" z plikiem ustawień
    > programu w swoim katalogu.

    Ooo, super! Dobry powód, żeby się nim wreszcie kiedyś
    zainteresować - już dziadek mi go chwalił... :)

    Przy przesiadce między kompami straciłem swojego GREP-a
    (a straciłem, bo wcale się nie nazywał GREP, tylko ja go tak ochrzciłem,
    gdyż był funkcjonalną kopią tego z Linuksa :) no i teraz coraz bardziej
    mnie dobija porypanie windowsowego szukania plików: pod Win95 było
    skromnie, ale przynajmniej sprawnie i solidnie (można było zapisywać
    stringi oraz wyniki, nie było autoodświeżania, prawidłowo działało
    wyszukiwanie tekstów w plikach oraz nie szukał głupio wewnątrz
    spakowanych zipów). Od czasu W'98 zaczęły się dziać coraz gorsze
    rzeczy i pod XP czasem idzie rwać włosy z głowy.

    A widzę, że TC ma kilka fajnych wtyczek. Po prostu musi przyjść
    odpowiedni moment - niedawno nadszedł taki na 7zip: mimo wszelkich
    moich prób polubienia nie wykonywał jednej dość kluczowej dla mnie
    funkcji, w związku z tym niedawno został wystrzelony w kosmos... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]