    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jakie progsy do (elastycznego!) renamingu wg EXIF?
    Date: Wed, 20 Feb 2013 22:05:56 +0100

    "PB" <p...@f...pl> wrote:

    > Total Commander z wtyczką do EXIF-ów i masz dokładnie to czego
    > potrzebujesz.

    O'kay potraktujmy to jako dobry punkt wyjścia. Ktoś zna coś jeszcze?

    Z TC mam mały kłopot, znam go tylko ze słyszenia, więc tylko wydaje
    mi się, ale pewnie lubi być obecny totalnie (w końcu nazwa zobowiązuje :)
    w systemie jako "powłoka", a ja "totalnie" nie potrzebuję nowego
    menedżera plików nieustannie aktywnego w systemie. :)
    W dodatku jako program płatny może zawierać pewne niedogodności
    antypirackie w użytkowaniu, ale to już czysty domysł.

    Ideałem byłby jakiś dedykowany standalone do przetwarzania
    wsadowego, np. na bazie silnika ExifTool, albo własnym. Dobre elementy,
    to różne formaty daty do wyboru, różne formy zapisu, ale czuję, że bez
    DOS-owego skryptu i tak się nie obejdzie, żeby było tak jak lubię. :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]