  • Data: 2010-01-14 11:56:15
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: cichybartko <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-13 19:50, Norbert wrote:

    > Jak mnie najdzie to wystawie, poki co jestem z tych co nie bawia sie w
    > youtube i naszaklase ;) Moze czas zaczac.

    Osobiście nasza klasa mnie lekko irytuje ;) nie będę wnikać w szczegóły.
    Natomiast youtube to świetne narzędzie (pewnie można je jeszcze
    usprawnić) szczególnie jeśli chodzi o klipy muzyczne albo co jeszcze
    ważniejsze bardzo niszowe rzeczy. Nie ma chyba innego miejsca gdzie by
    można zobaczy animacje Waleriana Borowczyka, Piotra Dumały czy Harry
    Everett Smith niż youtube. Narzędzie jak każde inne trzeba umieć
    korzystać z rozwagą i przede wszystkim robić umiejętną selekcje :).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.