  • Data: 2010-09-01 20:30:10
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Twoje uczulenie na ceeda wisi mi i powiewa, więc możesz sobie darować swoje
    > propozycje.

    Nie jestem uczulony na ceeda tylko na głupie stereotypy.

    > Przykto mi że świat jest inny niż byś chciał i napisanie prawdy sprawia Ci
    > przykrość.

    Mi też jest przykro, pewnie jak każdemu. Jakiej znowu prawdy?

    > Nie żartuj.

    To znaczy że nie? Zagrania różnorodnych ASO (nie tylko KIA zaznaczam) są
    rozbrajające.. Powiększenie turbodziury bez wiedzy klienta w imię zwiększania
    żywotności, no nieźle. Przecież część ludzi po jeździe próbnej zdecydowało się
    na to auto lub ten silnik bo fajnie od dołu jechało.. To się nadaje do TVN
    Turbo normalnie..

    > Nie, nadal jest 115, maks się nie zmienia.
    > W papierach nic nie pisze ile auto ma mieć przy np. 2000 obrotów - no i to
    > wykorzystali.

    Ale są jakieś wykresy charakterystyki silnika w prospektach, na stronie
    producenta. Po takim antyczipie przecież są zupełnie inne.. Skąd wiedza o tych
    działaniach ASO?