  • Data: 2010-09-02 10:35:52
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Sep 2010 07:56:47 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Aż zapytam, czy mają fakturę (naprawa z AC), to gdzieś to powieszę :) -
    > w konsultacji były dwa ASO - Opole i Częstochowa i oba mówiły to samo -
    > nie da się wymienić samej opaski.

    czyli jak dokumentacja citroena twierdzi jedno, a ASO drugie, to rację ma
    ASO?
    Aso mi kiedyś twierdziło, że nie da się wymienić samego przegubu, muszę
    całą półoś. Inne ASO twierdziło, że siłowniki w Citroenie (w miejscu gdzie
    inne auta mają amortyzatory) są nienaprawialne i jak ciekną to trzeba
    wymienić (zupełnie jak jeden rzekomo genialny mechanik tutaj twierdzi, że
    jedynym sposobem na FAP jest kosztowna wymiana), podczas gdy inne aso
    sprzedawało oryginalny zestaw naprawczy Citroena za mniej niż 5% ceny
    siłownika, a zestaw z robocizną wychodził w okolicach 20% ceny siłownika,
    po regeneracji był jak nowy (chyba, że było uszkodzenie tłoczyska, co było
    widać przy zakładaniu elementów zestawu naprawczego)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel