  • Data: 2010-09-01 21:08:25
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i5m7is$7fb$1@inews.gazeta.pl...

    > A od kiedy nadmuchany kompakt robi za auto klasy średniej?

    Problem w tym, że jemu wcale nie był potrzebny większy samochód, kompakt na
    jego potrzeby wystarcza w zupełności.
    Mondeo odrzucił sam, cenowo się nie łapał, Laguna - wiadomo, Renault, więc
    porażka na maksa.
    Została mu Octavia, więc zasugerowałem Ceeda, minął tydzień i już wczoraj
    widziałem go w nowym aucie.
    Z tego co mówił trafił idealnie, bo udało mu się dostać wystawowy egzemplarz
    z 2009 r z dużym rabatem i z odbiorem w sierpniu - bo taki miał wymóg.